Uh... Niks.quote:
Nou ja, ik las iets over nog niet dood op of onder mij gevonden te willen worden oid. Komt dan wel weer goed uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
OH?! Die irritante duit heb ik dan ff gemist.... Was het maar zo eenvoudig...
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uh... Niks.blijkbaar. Maar toch is het niet hetzelfde. Maar blijkbaar ben ik de enige die dat zo ziet.
neu........ denk ut nie ....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uh... Niks.blijkbaar. Maar toch is het niet hetzelfde. Maar blijkbaar ben ik de enige die dat zo ziet.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ik las iets over nog niet dood op of onder mij gevonden te willen worden oid. Komt dan wel weer goed uit.
Verder denk ik dat je het zo ingewikkeld of eenvoudig kunt maken als je zelf wilt. En dat het een beetje nutteloos is om persoonlijke ergernissen tussen real life vrienden/kennissen met een fikse slok op via internet uit te gaan vechten.
Dat zou luguber zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:43 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik hoop toch voor je dat er nooit iemand dood op je gevonden wordt...
nou nee, da's in alle gevallen luguber...quote:
Nee! Want ik lig er onder. Levend, mag ik hopen. Trauma for life.quote:
Oh echt!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je snachts 'gewoon' slaapt mis je alles hier.
lees jij nooit terrug dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je snachts 'gewoon' slaapt mis je alles hier.
Bijlezen is voor homo's, zei een barmhartige dame ooit.quote:
Dat was Manuquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bijlezen is voor homo's, zei een barmhartige dame ooit.
Als je klaar bent met bijlezen, wil je dan even een samenvatting voor me maken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bijlezen is voor homo's, zei een barmhartige dame ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |