abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71014750
Ik heb een allesin1 pakket bij interpolis afsloten bij de rabobank. Ik heb een sociale huurwoning en dan krijg je 10% of 15% korting op je verzekeringen, die in het allesin1 pakket zitten.
Ik heb op een later moment daar een reisverzekering en nog wat meer verzekering bijgedaan en wat blijkt nu, daar hebben ze die korting niet bij meegerekend.
Bij minimaal 2 verzekeringen heb ik die korting wel, en omdat zij dus wisten dat ik een sociale huurwoning had (want ik heb die korting dus wel op 2 verzekeringen in het pakket) hebben ze mij die korting niet op de nieuwe verzekeringen gegeven. En het is onmogelijk om te zien of die korting er nu op zit of niet.
Op de polis wordt niks over de korting vermeld, ook nie tbij de inboedel, aansprakelijkheis, waar die korting wel bij is verrekend. DUs je kunt nooit zien of die korting er nu is of niet.
Ik kwam erachter toen ik voor mijn verhuizing daar mijn adres liet wijzigen en die man daar dat zo zei. Als hij niks had gezegd, was ik er dus nooit achter gekomen en had ik erop vertrouwd dat ik die korting wel had. Zo zie je maar weer, vertrouw banken nooit.

Nu wil de RB niet meer met terugwerkende kracht mij die korting geven. Kan ik hierover een klacht indienen bij de RB of het Kifid?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_71014845
Zij kunnen wel zien of die korting eraf is hoor, anders lopen ze je te naaien. Dus heb jij er recht op kan je een klacht indienen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71014846
Als je wilt klagen, moet het (nadat je schriftelijk geklaagd hebt bij Interpolis of Rabo) via het Kifid.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_71014926
Zij kunnen het dus zien inderdaad. Toen ik mijn verhuizing wou doorgeven moest ook mijn verzekering worden verhuisd en toen zag hij dat. Omdat ik wil overstappen was hij benieuwd hoeveel het scheelde. Ik krijg 10% korting via mijn werkgever bij CB dus dat zei ik. Toen zei die RB medewerker dat ik dat ook krijg ivm sociale huur. En toen zag hij dus dat ik niet overaal die korting kreeg.

IK kan het alleen niet zien, omdat het nergens staat. Daarom ging ik ervanuit dat ik het wel kreeg. Beetje naief, maar ik was voor de krediet crisis goedgelovig

Maar goed, ik moet dus eerst schriftelijk bij de RB klagen? Wat is dan een redelijke termijn dat ik een reactie eis?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_71015165
het zou toch echt op je polis vermeld moeten staan hoor. Voor zover ik me kan herinneren van mijn werkzaamheden bij Interpolis staat er ergens een totale korting vermeld en hoeveel korting je krijgt bij afname van meerdere producten op de alles-in-één polis. Anders gewoon een keer zelf bellen met Interpolis, uitleggen dat de rabobank je niet wil helpen dat je vanaf die en die datum recht hebt op extra korting en meestal doen ze daar niet zo moeilijk over.

Hebben ze bij de rabobank een nieuwe polis aangemaakt voor je reisverzekering (ander polis nummer dus)? Dat zou verklaren waarom de korting niet is verrekend want dat zou eigenlijk automatisch moeten gebeuren...

edit: oh wacht ik lees verkeerd gaat om collectiviteits korting... dan blijft het bovenste verhaal nog steeds van kracht. Het onderste mag je vergeten... collectiviteits korting hoort trouwens ten alle tijde vermeld te worden op de polis.
pi_71015296
Het staat er echt niet op. Er staat pakketkorting van 12% en meer niet. 12% is omdat ik een tig verzekeringen gebundeld heb en op al deze verzekeringen ozu de korting van sociale huur moeten staan.
Ik weet van 2 verzekering, de inboedel en aansprakelijkheidsverzekering, wel zeker dat die korting eraf is. Van de rest nu niet.

Ik heb het ook gevraagd aan de medewerken van RB en hij zei dat het inderdaad niet op de polis staat.
pi_71015449
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het staat er echt niet op. Er staat pakketkorting van 12% en meer niet. 12% is omdat ik een tig verzekeringen gebundeld heb en op al deze verzekeringen ozu de korting van sociale huur moeten staan.
Ik weet van 2 verzekering, de inboedel en aansprakelijkheidsverzekering, wel zeker dat die korting eraf is. Van de rest nu niet.

Ik heb het ook gevraagd aan de medewerken van RB en hij zei dat het inderdaad niet op de polis staat.
als het niet op je polis vermeld staat heb je het ook niet.

vanaf wanneer heb je er recht op?
pi_71016101
Iedereen die hier in een sociale huurwoning zit krijgt bij de rb ik geloof 10% korting. Ik weet niet of dit via interpolis gaat of dat de rb dit zelf doet.
Ik heb er dus recht op vanaf het moment dat ik daar verzerkeringen afsloot.
http://www.rabobank.nl/pa(...)ciaal_voor_huurders/

Ik snap dat je het dus eerst moet aangeven, wat ik ook gedaan heb, want ik heb ze wel van de inboedel en aansprakelijkheidsverzekering.
Later heb ik een auto, reis, rechtsbijstand erbij gedaan en ik blijk nu voor een aantal van deze niet die korting gehad te hebben. De rb weigert nu om dit met terugwerkende kracht nog te doen.

[ Bericht 28% gewijzigd door sjorsie1982 op 15-07-2009 22:23:57 ]
pi_71016739
vanaf wanneer heb je er recht op? Ik bedoel dan een datum, als het over een aanzienlijke looptijd gaat zullen ze moeilijk gaan doen ja. Dan is er maar 1 manier en dat is een (aangetekende) brief sturen. Misschien zelfs je rechtsbijstand verzekering inschakelen. Probeer het nog 1 keer bij de Rabo en bij Interpolis. Lukt het dan niet, stuur dan een brief. Naar beiden, niet alleen naar de rabo
pi_71016962
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef styliste het volgende:
vanaf wanneer heb je er recht op? Ik bedoel dan een datum, als het over een aanzienlijke looptijd gaat zullen ze moeilijk gaan doen ja. Dan is er maar 1 manier en dat is een (aangetekende) brief sturen. Misschien zelfs je rechtsbijstand verzekering inschakelen. Probeer het nog 1 keer bij de Rabo en bij Interpolis. Lukt het dan niet, stuur dan een brief. Naar beiden, niet alleen naar de rabo
Geen idee eigenlijk omdat ik niet weet bij welke verzekering ik nu die korting heb gekregen of niet. Ik weet alleen dat vanaf 8 december 2008 het nieuwe jaar weer inging en toen had ik alle verzekeringen, die ik nu ook heb. Vanaf 31 augustus woon ik niet meer in een sociale huurwoning, dus het gaat om 8 maanden. Ik heb net wel geld terug gekregen vanaf nu tot 8 december 2009, waar ik dus weet een gedeelte van moet inleveren, maar met terugwerkende kracht willen ze het niet.

Rechtbijstand is alleen voor verkeer. Dus die kan ik hiervoor niet inschakelen. Daarnaast heb ik slechte ervaringen met rechtbijstand, die is ook de eerste, die ik eruit gooi en niet terugneem bij cb.

Als ik aanneem dat ik voor de auto, reis en rechtstbijstand het niet gekregen heb gaat het over 50 euro. En ik heb net 30 euro gekregen voor nu tot 8 december 2009. Het gaat echt om een schijntje, maar het is gewoon principe werk
Die 30 euro moet ik waarschijnlijk dus weer praktisch geheel terugbetalen.

En wat is een redelijke termijn om een antwoord te eisen?
pi_71017165
5 werkdagen (vanaf het moment dat de brief logischerwijs kan aankomen) voor een eerste reactie, 10 voor een antwoord als er geen eerdere reactie is geweest.
pi_71017254
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef styliste het volgende:
5 werkdagen (vanaf het moment dat de brief logischerwijs kan aankomen) voor een eerste reactie, 10 voor een antwoord als er geen eerdere reactie is geweest.
Goed dan bel ik morgen gelijk weer even en dan stuur ik een brief naar beiden.

Beetje moeilijk bewijsbaar allemaal, omdat die korting nergens staat.
pi_71043051
Het blijkt dat er wel met een clausule nummer op de polis staat dat er een korting is, alleen de korting zelf wordt niet genoemd. Nu blijkt dat ik van van 2 van de 5 die korting heb gekregen.

Ik heb net vandaag een schriftelijke bevestiging gekregen dat ik het niet met terugwerkende kracht het geld terug krijg, met als reden dat ik zelf achter die korting aan moest.
Ik kan toch redelijkerwijs aannemen dat als ik al die korting krijg, deze ook op nieuwe verzekeringen valt?

Nou ja, brief is geschreven en nu wacht ik een week, voordat ik naar de kifid stap. Ik beeindig ook al mijn relaties met de rb als ik he niet krijg.
Nu wil ik trouwens alles hebben, dus ook van vorig jaar.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:25:11 #14
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71044742
bel morgen rechtstreeks met interpolis. nummer staat op je polis. legt t uit, laat t hun uitleggen en vraag advies. moet goed komen, weet ik zeker
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_71045443
Brief is al op de post. Ik doe zaken met de rb niet met interpolis.
pi_71045556
Heb je wel recht op die korting op andere verzekeringen? Of is deze korting i.v.m. sociale woning alleen voor de woonverzekeringen?
Hey amigos . . .Adelante amigos . . .Vamos vamos mi amor, Me gusta mucho tu sabor, No no no no tu corazón, Mucho mucho tu limón, Dame de tu fruta
Vamos mi amor . . .Te quiero puta! Te quiero puta! Ay que rico
pi_71046222
in de link staat alle verzekeringen in het allesin1 pakket.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:23:46 #19
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71056668
en al gebeld naar Interpolis?
pi_71073083
nee, brief gestuurd naar de rb. Laat hun het maar oplossen. Ik heb ze 1 week gegeven, dan bel ik wel naar interpolis.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:22:48 #21
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71074270
eigenwijs. ben benieuwd......
pi_71079156
De klachtenbrief had ik al gepost voordat ik jouw advies hoorde en om nu nog te bellen terwijl de klacht al bij de rb ligt is ook zo dom.
pi_71221964
Ze hebben me net 50 euro geboden, het staat al op mijn rekening.

Ik moet er nog over nadenken of ik dit genoeg vind.
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:05:04 #24
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71222473
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ze hebben me net 50 euro geboden, het staat al op mijn rekening.

Ik moet er nog over nadenken of ik dit genoeg vind.
wie is 'ze'
waarop is die 50 euro gebaseerd. hoe komen ze aan dat bedrag?
gaan ze dan alsnog je polis aanpassen met de juiste kortingen?
hebben ' ze' aangegeven dat er maar over moest nadenken??
pi_71224793
Polis is al aangepast, die 50 euro is van het afgelopen jaar. Ik weet niet wie ze is, dat boeit me ook niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')