quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef styliste het volgende:vanaf wanneer heb je er recht op? Ik bedoel dan een datum, als het over een aanzienlijke looptijd gaat zullen ze moeilijk gaan doen ja. Dan is er maar 1 manier en dat is een (aangetekende) brief sturen. Misschien zelfs je rechtsbijstand verzekering inschakelen. Probeer het nog 1 keer bij de Rabo en bij Interpolis. Lukt het dan niet, stuur dan een brief. Naar beiden, niet alleen naar de rabo
Geen idee eigenlijk omdat ik niet weet bij welke verzekering ik nu die korting heb gekregen of niet. Ik weet alleen dat vanaf 8 december 2008 het nieuwe jaar weer inging en toen had ik alle verzekeringen, die ik nu ook heb. Vanaf 31 augustus woon ik niet meer in een sociale huurwoning, dus het gaat om 8 maanden. Ik heb net wel geld terug gekregen vanaf nu tot 8 december 2009, waar ik dus weet een gedeelte van moet inleveren, maar met terugwerkende kracht willen ze het niet.
Rechtbijstand is alleen voor verkeer. Dus die kan ik hiervoor niet inschakelen. Daarnaast heb ik slechte ervaringen met rechtbijstand, die is ook de eerste, die ik eruit gooi en niet terugneem bij cb.
Als ik aanneem dat ik voor de auto, reis en rechtstbijstand het niet gekregen heb gaat het over 50 euro. En ik heb net 30 euro gekregen voor nu tot 8 december 2009. Het gaat echt om een schijntje, maar het is gewoon principe werk

Die 30 euro moet ik waarschijnlijk dus weer praktisch geheel terugbetalen.
En wat is een redelijke termijn om een antwoord te eisen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.