Nee, moet je maar Lost gaan kijken. Ik probeer je fan te maken ofzo. Al denk ik niet dat zoiets gaat lukken.quote:
Klopt, ben ff de top40 en alles bij langs omdat ik een vakantiecd samenstel waarmee ik eenieder kan plezierenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef Desunoto het volgende:
Your musical compatibility with Renerozema is Very Low
Music you have in common includes Michael Jackson, Green Day, Racoon, Muse and 3 Doors Down.
Zie veel bagger staan in de rest van je lijst dus ach.
Zit er een lekkere Japannerin in?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, moet je maar Lost gaan kijken. Ik probeer je fan te maken ofzo. Al denk ik niet dat zoiets gaat lukken.
Nee, dit lukt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, moet je maar Lost gaan kijken. Ik probeer je fan te maken ofzo. Al denk ik niet dat zoiets gaat lukken.
quote:
Doei.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Smijn. het volgende:
Even een afscheidspost makenDag liever PUBbertjes, tot over drie weken.
Als je me nou ontzettend gaat missen mag je me om 5 uur 's ochtends bellen, als ik wegga. Kus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR IK HEB JE NUMMER NIET.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Smijn. het volgende:
Als je me nou ontzettend gaat missen mag je me om 5 uur 's ochtends bellen, als ik wegga. Kus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel plezier!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Smijn. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dr gezicht niet zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef xalo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze heeft wel meer tieten dan de normale Japanners!
Mooi figuur maar haar hoofd is niet mooi.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Tot over 3,5 wekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Smijn. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de enige die uit die buurt komt. Nouja, en d'r dochtertje van 2 en d'r man.quote:
Wat is dat een halfbloedje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Gadver bah.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, House is leuker. En Lost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |