Dat wijf had een fucking grote tas en zo waren er meer mensen. Als zij mag, mag ik ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef SkyChat het volgende:
"Ja maar die vrouw liep ook door"
Je bent toch geen kind meer ofwel?
Werkt ook niet met een alcoholcontrole of een fouillering bij een concert, waarom zou het in een winkel wel werken?quote:
jij snap het ook gewoon niet hequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef SkyChat het volgende:
"Ja maar die vrouw liep ook door"
Je bent toch geen kind meer ofwel?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat wijf had een fucking grote tas en zo waren er meer mensen. Als zij mag, mag ik ook.
Dat zeg je nou wel, maar ik kreeg een keer problemen bij het museum omdat ik mijn baby in een doek op mijn rug had.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef SpaceLlama het volgende:
Gewoon in zo'n kluisje stoppen. Niet miepen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:57 schreef freecell het volgende:
Dat zeg je nou wel, maar ik kreeg een keer problemen bij het museum omdat ik mijn baby in een doek op mijn rug had.
'mevrouw, kunt u de baby ook aan de voorkant hangen met dat ding?'
'Uhm, jawel, zit wat oncomfortabeler en hij gaat niet slapen, maar het kán wel'
'wilt u dat dan doen?'
'hoezo?'
'anders is het een rugtas en moet u hem afgeven bij de garderobe.
Resultaat: in museum met mopperend en soms brullend kind die mijn bril afpakte ed, terwijl hij anders rustig op mijn rug had liggen pittenIk had hem gewoon moeten afgeven bij de garderobe, red je er maar mee!
Mediamarkt doet dit nog zeker wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Media Markt doet dit niet meer.
Saturn was het.
Dat is inderdaad een goed antwoord en wedden dat je daarna gewoon door kon lopen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Je had 'm inderdaad moeten afgeven eigenlijk.. 'ja die droplul daar zegt dat dit een rugzak is, hier is zijn flesje, mag ik mijn bonnetje? '
Ik ben niet gevat genoeg voor dat soort dingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Je had 'm inderdaad moeten afgeven eigenlijk.. 'ja die droplul daar zegt dat dit een rugzak is, hier is zijn flesje, mag ik mijn bonnetje? '
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:57 schreef freecell het volgende:
Dat zeg je nou wel, maar ik kreeg een keer problemen bij het museum omdat ik mijn baby in een doek op mijn rug had.
'mevrouw, kunt u de baby ook aan de voorkant hangen met dat ding?'
'Uhm, jawel, zit wat oncomfortabeler en hij gaat niet slapen, maar het kán wel'
'wilt u dat dan doen?'
'hoezo?'
'anders is het een rugtas en moet u hem afgeven bij de garderobe.
Resultaat: in museum met mopperend en soms brullend kind die mijn bril afpakte ed, terwijl hij anders rustig op mijn rug had liggen pittenIk had hem gewoon moeten afgeven bij de garderobe, red je er maar mee!
Doet me een beetje denken aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef nectarientje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |