Als je tabak koopt is het terecht daar verdienen ze toch geen fuck aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:26 schreef TNA het volgende:
Je ziet het steeds minder, maar toch: bijbetalen bij het pinnen van een klein bedrag"Bij het pinnen van bedragen onder de 10 euro zijn wij genoodzaakt 10 cent in rekening te brengen". Opflikkeren daarmee [ afbeelding ] Natuurlijk, 10 cent gaat nergens over, maar ik vind het gewoon bullshit om te moeten betalen voor iets dat handig is voor zowel consument als winkelier. En dan ook alleen bijbetalen als je voor minder dan 10 euro besteedt
Klacht: betalen om te pinnen
Ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:27 schreef LockonStratos het volgende:
Zo hoerig idd, koop ik 2 broodjes carpaccio moet ik 25 cent betalen voor het pinnen
Wie heeft er nou tegenwoordig nog kleingeld, behalve bij het uitgaan
Maarja ik heb naast mn pc dan ook geen pinapparaat staanquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:29 schreef Repeat het volgende:
Ik kom het echt nooit meer tegen eigenlijk...
Laat ze bij t uitgaan ook mr pinnen, veel handiger.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:27 schreef LockonStratos het volgende:
Zo hoerig idd, koop ik 2 broodjes carpaccio moet ik 25 cent betalen voor het pinnen
Wie heeft er nou tegenwoordig nog kleingeld, behalve bij het uitgaan
lang leve de kaartjes die je naderhand af kan rekenenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Laat ze bij t uitgaan ook mr pinnen, veel handiger.
Vooral na 15 bier. 200 euro. Klik OKquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Bij het uitgaan lijkt me dat juist nou absoluut niet handig. Het is altijd dringen aan de bar, en een tientje geven is toch wel een stuk makkelijker dan dronken je code intypen, transactie afwachten, ok drukken, en dan gauw weglopen met je biertjes voor het ding zegt onvoldoende saldoquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
1000 ekkies per maand van de overheid, ik geef het maar aan afrika!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Roi het volgende:
[..]
1000 ekkies per maand van de overheid, ik geef het maar aan afrika!
lolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |