Kordaat doch netjes. Mijn complimenten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Slickk het volgende:
Ik was laatst in een kledingwinkel met een rek schoenen in het midden van de winkel. De verkoper vroeg wat ik zocht en hij raadde mij Birkenstocks aan. Daarop antwoordde ik dat ik die dingen echt 'ontzettend lelijk vind en dat het vrouwenschoeisel is'.
Hij: 'Nou, dankjewel.'
Ik keek naar onder en hij droeg dat falende schoeisel zelf.![]()
Ach, toen ben ik ook maar weggegaan want hij was niet heel erg vrolijk meer.
en zo hoort hetquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Slickk het volgende:
Ik was laatst in een kledingwinkel met een rek schoenen in het midden van de winkel. De verkoper vroeg wat ik zocht en hij raadde mij Birkenstocks aan. Daarop antwoordde ik dat ik die dingen echt 'ontzettend lelijk vind en dat het vrouwenschoeisel is'.
Hij: 'Nou, dankjewel.'
Ik keek naar onder en hij droeg dat falende schoeisel zelf.![]()
Ach, toen ben ik ook maar weggegaan want hij was niet heel erg vrolijk meer.
Terechte klacht, dus.![]()
Nou ja als je het niet weet ben je misschien ook wat contactgestoordquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:21 schreef Agorias het volgende:
als je al weet dat het birkenstokken zijn ben je al behoorlijk homofiel me dunkt
dat zal het zijn, metroman Agiath. Thanks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou ja als je het niet weet ben je misschien ook wat contactgestoord
OH JA DAT ZIJN DUIDELIJK BIRCKENSTOKS'quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef snorfiets het volgende:
oh, ik zie het al. dat zijn gewoon van die slippers.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:05 schreef Toempf het volgende:
TS praat in derde persoon, TS is wellicht autistisch?
Kom je wel eens buiten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef Agorias het volgende:
[..]
OH JA DAT ZIJN DUIDELIJK BIRCKENSTOKS'
mijn godik zal wel contactgestoord zijn.
+ Uggsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |