Dat inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
Volgende keer naar de bedrijfsleider vragen ipv zo'n hulpje
idd, het kan toch geen pollicy zijn dat ze mensen met gipsen benen niet bedienen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
Toen ik terug ging naar binnen om het er nog eens over te hebben, stond hij op gehoor afstand en liet het zo...echt heel bizarquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Darkomen het volgende:
ik mocht niet bestellen, en wilde wel relaxed wat eten en bijkletsne met vriendin...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar wat voor reden geven ze dan? Ik zou blijven zitten en laat de pliesie je maar verwijderen.
Tuurlijk mag dat niet, normaal gesproken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
je mag niet met je been/voet op een stoel
Dat was, werkelijk waar, de reden...
Was het iq van het hulpje net zo hoog als het aantal treden van die trap?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
Pff, leg er een krantje onder en wat kan dan nog in godesnaam het probleem zijn? Wat een wanbeleid.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Babbelzz het volgende:
Piepert! Als je daar wel had gegeten had je ook 'handig weer met krukken de werftrap op' gemoeten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef Babbelzz het volgende:
Ik wilde wel zo zitten daar eten en dat mocht nie. Ik kon dus vertrekken; handig weer met krukken de werftrap op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |