Tja een coffeeshop waar je legaal kan blowen en een smartshop waar je legaal paddo's kan halen helpt natuurlijk heel veel criminaliteit in de hand.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:50 schreef Shoombak het volgende:
Wat denk je dat al deze dingen die jij noemt doen met de criminaliteit in Amsterdam?
Die zal vast goed gaan verdienen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef Houzer het volgende:
De wallen die steeds kleiner worden tot straks nog maar 1 hoer zit voor heel Amsterdam.
Ja ik kom graag op de wallen in de zomer, terrasje pakken en dan mensen kijken.quote:
Jij leeft in de veronderstelling dat als je iets verbiedt het ook niet meer gebeurt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:50 schreef Shoombak het volgende:
Wat denk je dat al deze dingen die jij noemt doen met de criminaliteit in Amsterdam?
Juist dan, gebeurd het in het criminele circuit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Jij leeft in de veronderstelling dat als je iets verbiedt het ook niet meer gebeurt?
Is toch ook een Politicus?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat wallenplan was een plan van Lodewijk Ascher, daar zal klink of het CDA weinig mee te maken ehbben gehad.
Dat zeg ik niet. Ik kan nog wel 1000 dingen meer noemen waar Amsterdam bekend om staat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bovendien, als je Amsterdam associeert met paddo's en niet met laten we zeggen Rembrandt of Anne Frank dan geeft dat al wel aan hoe je de wereldgeschiedenis ziet.
Het gaat ook niet om de hoeren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Genoeg hoeren in Amsterdam, daar hoef je niet voor op de Wallen te zijn.
quote:Campagne moet homo's naar Amsterdam lokken
AMSTERDAM (ANP) - Een speciale campagne moet Amerikaanse homo's
ertoe over halen naar Amsterdam op vakantie te gaan. Met de slogan
'Everyone's gay in Amsterdam' verschijnen vanaf september
advertenties en reclamespotjes in media die zich richten op homo's
in de Verenigde Staten.
De campagne is een initiatief van het
Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NTBC), zo maakte een
woordvoerster woensdag bekend.
Reden voor het initiatief is dat homoseksuelen een van de
weinige groepen zijn die ondanks de economische crisis nog vaak op
vakantie gaan. Zij hebben namelijk relatief veel te besteden,
bijvoorbeeld omdat ze geen kinderen hebben. Het NCTB hoopt deze
groep nu naar Amsterdam te lokken.
Oordeel niet als je nooit buiten komt, ga maar weer braaf bijbel lezen.quote:
Maar langzaam maar zeker word het steeds een beetje minder.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef Lastpost het volgende:
De keren dat ik er kom heb ik nergens last van hoor, de sleutelbossen worden nog steeds doorgegeven in de steegjes en blowen doen ze ook nog steeds in de kleine cafe's net buiten het centrum.
Zoveel zie ik verder ook niet veranderd aan die stad, alles ligt nog steeds open gebroken her en der, panden staan in de stellingen zodat ze niet verzakken en overal die toeristen met de bekende vragen.
Ik kom juist graag buiten nu de steden weer wat normaler en mooier worden!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Oordeel niet als je nooit buiten komt, ga maar weer braaf bijbel lezen.
Hahahahahahahahahaha !!!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef karr-1 het volgende:
Daarom heeft Amsterdam wel weer dit bedacht
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |