Sorry dat ik het zeg maar al deze topics beginnen te vervelen met uitzondering van een paar steeds terugkerende(leuk) topics.
BB is al weer een maand geleden opgehouden en nog hoor ik maar niets anders. BBBBBBBBBLA
Dus mijn advies luidt sluit dit hele BB gedoe af en ga met z'n allen naar dat gedoe van die Bus en lul daar maar raak over de Bus en geen BB gedoe meer.
Het zijn harde woorden maar het is toch zo, sorry voor de makers van dit BB forum maar het begint mij te vervelen,
De groetjes,
BA (The A-Team)
Ik dacht dat er een datum was waarop er niet meer apart over BB gepost kan worden. Weet dit niet zeker hoor. Hoop het wel want dit forum gaat nergens meer over, allemaal verlsagen van ex BB bewoners die eignelijk niets voorstellen maar o.a. door dit forum hun heldenstatus behouden. Wat maakt het uit wie waaar op Tv geweest is en wat hij/zij toen vertelde. Vooral als het niet BB proramma's betreft, lijkt mij de waarde ervan (als ik de verslaglegging zo eens bekijk) echt nihil.
Niet dat BB zoveel toegevoegde waarde had, maar je snapt waaarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Mijn leven ging ook gewoon verder TIJDENS Big Brother! Sterker nog, ik ben pas gaan kijken toen Mona en Bianca eruit gingen ongeveer!En zelfs toen niet eens elke dag.
Maar dit is gewoon een grote "running gag".
En hoewel we nu pc's hebben die zo snel gaan als 733 hele MegaHertzen, heb IK nog nooit gehoord van een pc die je gelijk dit gedeelte van het forum insleurt zodra je 'm aanzet!
Maw, het HOEFT niet!!
quote:
op 01-26-2000 om 05:31 PM schreef Kimmie het volgende:
Ik vraaag het me ook af, op een gegeven moment is het gewoon voorbij en dan moet je het afsluiten. En verder gaan met je leven of iets nieuws verzinnen.Ik dacht dat er een datum was waarop er niet meer apart over BB gepost kan worden. Weet dit niet zeker hoor. Hoop het wel want dit forum gaat nergens meer over, allemaal verlsagen van ex BB bewoners die eignelijk niets voorstellen maar o.a. door dit forum hun heldenstatus behouden. Wat maakt het uit wie waaar op Tv geweest is en wat hij/zij toen vertelde. Vooral als het niet BB proramma's betreft, lijkt mij de waarde ervan (als ik de verslaglegging zo eens bekijk) echt nihil.
Niet dat BB zoveel toegevoegde waarde had, maar je snapt waaarschijnlijk wel wat ik bedoel.
En waarom was jij op de 24-e dan nog aan het posten over Ruud in een discotheek????
quote:
op 01-26-2000 om 08:25 PM schreef Dodo het volgende:
En waarom was jij op de 24-e dan nog aan het posten over Ruud in een discotheek????
Omdat ik op tv net gehoord had dat ruud een slaatje slaat uit zijn zgn 'beroemdheid' en ik werkelijk beneud was naar hoeveel hem zo'n lelijk kiekje nou opbrengt, zodat er weer eens bevestigd wordt dat het nergens meer over gaan behalve over geld.
En waarom ik hier nu weer post: omdat ik benieuwd was naar de reacties, misschien gelijk gestemden aanwezig of niet en ik moe word van mensen die zeggen dan moet je hier niet kijken of nog meelezen. Hoezo niet denk ik dan?, ik geef mijn mening en die is gebaseerd op wat ik hier lees anders kan ik er toch geen mening over geven.
quote:
op 01-27-2000 om 12:45 AM schreef HiZ het volgende:
Je hebt wel gelijk, het wordt hoog tijd voor iets nieuws.
Februari:: De Bus ????
September:: Big-Brother 2 ????
It seems, it never stops
Nee luitjes kijk eens onder en boven deze topic zie jij wat leuks en iets NIEUWS!!!!
Nou ik dus niet, het zijn allemaal roddels.
Laat de BUS maar gauw komen want dan krijgen we weer ECHT nieuws, Of een BB 2, zit dat er trouwens in??? heb er geen idee van !!!!!!
Nou dat was het weer,
U moet de groe(n)ten van BA hebben,
allias The A-Team
quote:
op 01-27-2000 om 05:10 PM schreef BA het volgende:
haha wat leukNee luitjes kijk eens onder en boven deze topic zie jij wat leuks en iets NIEUWS!!!!
Nou ik dus niet, het zijn allemaal roddels.
Laat de BUS maar gauw komen want dan krijgen we weer ECHT nieuws, Of een BB 2, zit dat er trouwens in??? heb er geen idee van !!!!!!
Nou dat was het weer,
U moet de groe(n)ten van BA hebben,
allias The A-Team
Nou zeg, u kunt ook niet tegen een grapje!!!
quote:
haha wat leukNou ik dus niet, het zijn allemaal roddels.
Jeminee, en ik al die tijd maar denken dat alles wat hier staat allemaal echt waar is.
Je kunt ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig.
Maar eh, moet ik jou wel geloven dan?
Je vind het toch niet erg dat we je nog een beetje plagen door gewoon nog even door te gaan.
Wij vinden n.l alletwee de dingen leuk.
En anders kom je gewoon niet meer op dit gedeelte van het forum.
groetjes eli.
quote:
haha wat leuk
Of een BB 2, zit dat er trouwens in??? heb er geen idee van !!!!!!
Ha die BA! Als je nou eens alle topics doorleest, kom je daar vanzelf achter .
quote:
op 01-27-2000 om 06:45 PM schreef Athena het volgende:
Ha die BA! Als je nou eens alle topics doorleest, kom je daar vanzelf achter.
Weljààà stookt u hem/haar nog even lekker op !!!
Wat een reacties op deze topic ik wil jullie zeggen dat deze reacties hartverwarmend zijn.
Leuke grapjes, eindelijk is er weer eens een goeie topic (ff promoten).
Maar ik blijf met de vraag komt er een nieuwe BB ik las vanmorgen in de telegraaf dat de regering de Duitse BB afschuwlijk vondt dus daar zou BB snel ophouden.
Huishoudelijke mededeling:
Iedereen mag wel JE zeggen anders voel ik me zo oud uch verslik uch. hahahhohohohihihih
Nou dat was het weer de pistoolgroetjes van:
BA (was leuk vandaag The A-Team)
Dag BB fans en Ex-fans
Als we je verklappen dat er een deel 2 komt, beloof je ons dan dat jij daarin gaat zitten en alles op alles zet om er zo lang mogelijk in te blijven zitten.
Kunnen wij lekker onbekommerd weer verder met ons BB-forum.
groetjes eli.
quote:
op 01-27-2000 om 07:08 PM schreef BA het volgende:Huishoudelijke mededeling:
Iedereen mag wel JE zeggen anders voel ik me zo oud uch verslik uch. hahahhohohohihihih
Nou zeg, je kunt ook niet tegen een grapje!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |