abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71003092
Krijg je zo'n k*t vakantiewerker aan de lijn die met een zijn kop stem een vrouw probeert na te doen.

Moet je natuurlijk wel in je rol blijven en niet met je normale stem beginnen, na twee woorden te kuchen en als een travestiet verder te gaan.

Gaat het huilen dat me geen 2 euro overheeft voor die zielige apen.

Kansloos onproffesioneel volk daar op dat call center, had ook niets anders verwacht van die lui.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_71003230
Jeutje, meid toch!
Hoogtepunt van de dag zeker?
pi_71003250
Ik heb het geprobeerd maar ik heb toch besloten dat ik je niet mag.

Sorry.
pi_71003964
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef zovty het volgende:
Jeutje, meid toch!
Hoogtepunt van de dag zeker?
Ja, ben ook helemaal overstuur.
pi_71004134
Onterechte klacht

WNF doet zeer goede dingen

Ben al jaren donateur en ontvang elk kwartaal een blad waarin ze beschrijven wat ze doen en wat ze al bereikt hebben. Met die 2 euro van jou kunnen ze weer wolven uitzetten in gebieden waar ze, door mensen, afgemaakt zijn, apen beschermen en nieuwe natuurgebieden voor kwetsbare diersoorten exploiteren.

En ja, in crisistijd besparen mensen het meest op goede doelen, dus logisch dat het WNF dan callcenter-plebs inschakelt om leden te werven.
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:05:22 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_71004183
Als ik een aap wil hebben dan koop ik er toch gewoon 1, kost me nog geen 2 euro. Trieste bedoeling.

WNF
Tics van je petten.
pi_71004230
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:03 schreef Leonidas82 het volgende:
Onterechte klacht

Ben al jaren donateur en ontvang elk kwartaal een blad waarin ze beschrijven wat ze doen en wat ze al bereikt hebben. Met die 2 euro van jou kunnen ze weer wolven uitzetten in gebieden waar ze, door mensen, afgemaakt zijn, apen beschermen en nieuwe natuurgebieden voor kwetsbare diersoorten exploiteren.

En ja, in crisistijd besparen mensen het meest op goede doelen, dus logisch dat het WNF dan callcenter-plebs inschakelt om leden te werven.
Maar zonder mijn 2 euro doen ze dat alsnog
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:09:58 #8
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_71004355
Mijn laatste telefoongesprek met een WNFknaapje verliep zo:

Timmor "Zeg maar ehh... hoe zit het met de krokodillen?"
WNF "krokodillen meneer?"
Timmor "Ja krokodillen, steunen jullie krokodillen?"
WNF "Ehhm.... tja... ik denk het wel?"
Timmor "Denk het wel.....?"

Ik probeer zo'n gesprek altijd lekker te rekken...
pi_71004504
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:03 schreef Leonidas82 het volgende:
Onterechte klacht

Ben vroeger ook lid geweest van het WNF, de rangerclub, maar iets meer professionaliteit mag ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')