Word je straks in elkaar gemept voor 'n Valess frikandelquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef gunk77 het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd, vegetariër zijn is veel gezonder...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik zou die brikandellle de bij een bolgend bezoek bevroren en rectaal inbrengen bij dit klant
Ja, hallo. Het ging wel om twee frikandellen he. Dus niet zomaar eentje, dat verlies je even uit het oog denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Deadre het volgende:
Wellicht met het verkeerde been uit bed gestapt
Inderdaad ik had die kerel om 1 frikadel (FRIKA_DEL) al afgetuigd!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, hallo. Het ging wel om twee frikandellen he. Dus niet zomaar eentje, dat verlies je even uit het oog denk ik.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Inderdaad ik had die kerel om 1 frikandel (FRIKANDEL) al afgetuigd!
inderdaad! Ik bestelde laatst nog een patatje oorlog. Dat was behoorlijk heftig met lekkere sate, uitjes en mayoquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, hallo. Het ging wel om twee frikandellen he. Dus niet zomaar eentje, dat verlies je even uit het oog denk ik.
Bij het indrukken van de v blijft waarschijnlijk de b haken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie drinkt er nou bier en cola tegelijk?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met coke of pep erbij.
kan ik heb helpen dat ik een hazenlipvinger heb. dan heb je nu eenmaal problemen met de f klankquote:
Wat een pracht, wat een prachtquote:
Als ze eronder zitten, zijn het wel weinig uitjes. Veel uitjes wil ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
Geen uitjes!
Of liggen die onder de saus!?!
Ik wil mijn uitjes op de saus!![]()
en wat moet dat zijn een nijging??quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef Meddo het volgende:
Ik heb ook wel eens zo een nijging als de snackbarmedewerker het over friet heeft
True!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef Anne het volgende:
Als ze eronder zitten, zijn het wel weinig uitjes. Veel uitjes wil ik.
Een buiging!quote:
Elke week 2 frikandellen kopen en ze nooit krijgen, dan zou ik ook flippen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:58 schreef Remake het volgende:
„Dit heb ik in de acht jaar dat ik hier zit, niet eerder meegemaakt. Natuurlijk heb je wel eens een meningsverschil. En echt, ik vergeet wel vaker een frikandelletje. Maar dit slaat alles.’’
Na 8 jaar kon de boze klant zijn emoties gewoon niet meer onderdrukken,
in een interview vertelt de man dat hij door de jaren heen wel duizend euro aan niet ontvangen frikandellen heeft besteed.
Eten is wel het laatste waar je dan aan denkt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met coke of pep erbij.
En daar ging het fout bij het aannemen van personeel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo irritant, als ze je frikandel speciaal vergeten! En dan nog wel twee! Je hoeft al niks te kunnen om in een friettent te werken. Schrijf het dan gewoon op of zo.
Erger vind ik van die bezorg diensten die consequent fouten maken, ook als je voor de zekerheid de hele bestelling hebt laten navertellen presteren ze het nog steeds om het fout te doen. Dat is echt super Irritant.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo irritant, als ze je frikandel speciaal vergeten! En dan nog wel twee! Je hoeft al niks te kunnen om in een friettent te werken. Schrijf het dan gewoon op of zo.
het is frikadel hoorquote:
Die fout heb ik ook jarenlang gemaakt. Tot ik door een mede user op Fok op de feiten werd gewezen.quote:
Jezus, wat een gezeik weer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook jarenlang gemaakt. Tot ik door een mede user op Fok op de feiten werd gewezen.
Frikadel:
[ afbeelding ]
Frikandel:
[ afbeelding ]
Precies. Zolang je maar weet dat het Patat is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:00 schreef huhggh het volgende:
[..]
Jezus, wat een geziek weer.
Volgens het Groene Boekje mag het allebei.
Tot 2004 was het frikadel ofzeau. En het is FRIET!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook jarenlang gemaakt. Tot ik door een mede user op Fok op de feiten werd gewezen.
Frikadel:
[ afbeelding ]
Frikandel:
[ afbeelding ]
frikaNdel klinkt toch ook veel beter, net als patatquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Tot 2004 was het frikadel ofzeau. En het is FRIET!
FRIET EN FRIKANDEL!
En hamburcher.
toen moest ik lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef isogram het volgende:
We'll never meat again...
klopt niet, ga maar naar de supermarkt en pak een doos frikadellen uit de vriezer of de supermarktquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Frikadel:
[ afbeelding ]
Frikandel:
[ afbeelding ]
"Ik trakteer!"quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
Gezellig met de vrouw een halfuur in de caf zitten eten, wat een baas ben je dan
Dat je tegen je vrouw zegt: "Schat we gaan vandaag buiten de deur eten, kom"
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Bij het indrukken van de v blijft waarschijnlijk de b haken...Zeker frituurvet nog aan den vingers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scratch a liberal and you will find a fascist
Kerel, een frikadel is wat anders. En nou optiefen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klopt niet, ga maar naar de supermarkt en pak een doos frikadellen uit de vriezer of de supermarkt
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Word je straks in elkaar gemept voor 'n Valess frikandel
Is nog geen excuus om het te hebben over 'dit klant'quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kan ik heb helpen dat ik een hazenlipvinger heb. dan heb je nu eenmaal problemen met de f klank
Bij Beckers hebben ze toch gewoon Frikandellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klopt niet, ga maar naar de supermarkt en pak een doos frikadellen uit de vriezer of de supermarkt
nijgingquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef Meddo het volgende:
Ik heb ook wel eens zo een nijging als de snackbarmedewerker het over friet heeft
quote:
ja, wel sarcastisch bedoelt hè.. ik zeg er dan wel bij van dat het patat isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef Meddo het volgende:
Ik heb ook wel eens zo een neiging als de snackbarmedewerker het over patat heeft
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef GewoneMan het volgende:
Het bewijs dat patatpaupers een taalachterstand hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef Meddo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |