quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Multivitamine het volgende:
Scheelt wel, kun je twee keer zo lang doen met een oordopjes.
Haha das waar.. maar moet nu al mn muziek op mono zetten enzo.. beetje jammer.. Maarja ik denk maar zo. het had 2 letters gescheeld of ik was dood geweestquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Multivitamine het volgende:
Scheelt wel, kun je twee keer zo lang doen met een oordopjes.
nee het begon eigenlijk met een vrij harde 'statische toon' (je weet wel zo'n hoge frequeties van bijvoorbeeld je tv). en toen binnen een kwartier was mn gehoor weg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef Meddo het volgende:
Hoe merkte je het? Was het zo toen je opstond?
Das kut...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef Flogging_Molly het volgende:
[..]
nee het begon eigenlijk met een vrij harde 'statische toon' (je weet wel zo'n hoge frequeties van bijvoorbeeld je tv). en toen binnen een kwartier was mn gehoor weg.
Ze hebben nooit officieel een diagnose kunnen stellen helaasquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef Flogging_Molly het volgende:
@Jourik
tnx voor je reactie! Fijn om dit te horen. Maar jij moest echt een week in het ziekenhuis liggen? ik mag doen en laten wat ik wil.. zelfs alcohol, zwemmen enz. Hoe lang duurde het bij jou voordat je gehoor ging verbeteren? want na 5 dagen is er bij mij nog geen verbetering. Hebben ze uiteindelijk nog een diagnose gesteld?
hmm.. dat heb ik ook eens in de zoveel tijd, maar dan zonder dat evenwichtsprobleem. nooit zorgen over gemaakt, t gehoor komt altijd binnen 10 minuten weer terug. m'n gehoor is voor de rest uitzonderlijk goed voor m'n leeftijd, vooral in het superhoge gebied. zou er een verband zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef Flogging_Molly het volgende:
[..]
nee het begon eigenlijk met een vrij harde 'statische toon' (je weet wel zo'n hoge frequeties van bijvoorbeeld je tv). en toen binnen een kwartier was mn gehoor weg.
nee ze hebben geen idee wat er loos is.. Een infectie leek de arts niet echt mogelijk aangezien mn oor/trommelvlies er perfect uitzag... mn bloed en mn mri scan worden op dit moment onderzocht. Over 3 weken moet ik terug voor een gehoortest om te kijken of de boel is verbeterd. (mn gehoor links begint nu bij 110 Decibel (heb geluid van een drilboor))quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Jourik het volgende:
[..]
Ze hebben nooit officieel een diagnose kunnen stellen helaas
Maar ik heb twee keer een week in het ziekenhuis gelegen. Als ik ergens naar toe wilde dan moest ik in de rolstoel en duwde de zuster me. Ik mocht zo weinig mogelijk bewegen - enkel in bed liggen - om zoveel mogelijk energie vrij te houden voor het herstel van mijn oor. In het geval dat het een infectie was, waarschijnlijk.
De eerste keer begon de verbetering na een dag of 5 denk ik, en duurde wel een paar weken voordat het 90% hersteld was. De laatste 10% kwamen in de maanden daarna, maar daar had ik geen last meer van.
Is er bij jou wel een oorzaak gevonden? Het kan zijn dat totale rust dan niet noodzakelijk is?
Ok.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:28 schreef Flogging_Molly het volgende:
[..]
nee ze hebben geen idee wat er loos is.. Een infectie leek de arts niet echt mogelijk aangezien mn oor/trommelvlies er perfect uitzag... mn bloed en mn mri scan worden op dit moment onderzocht. Over 3 weken moet ik terug voor een gehoortest om te kijken of de boel is verbeterd. (mn gehoor links begint nu bij 110 Decibel (heb geluid van een drilboor))
ja daar ga ik inderdaad ook maar van uit! ik ben die zelfde avond nog naar de dokter gegaan dus hopen maarquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef Jourik het volgende:
[..]
Ok.
Ik ga er vanuit dat ze er genoeg verstand van hebben om de beste treatment te geven!
Het is wel zo natuurlijk dat een infectie in je binnenoor niet zichtbaar hoeft te zijn.
Maar goed, je hebt wel pillen gekregen - dat zijn in principe medicijnen tegen ontstekingen en bacteriën enzo, en als je er snel bij was (lees: direct) dan is de kans best wel goed dat het geneest. Hoe eerder je er mee naar de dokter bent gegaan voor behandeling, hoe groter de kans op volledig herstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |