quote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
* Verminder het aantal
* Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
* Zet de sectie op "best beschikbaar"
Dan is het waarschijnlijk uitverkocht ja. Probeer het over een paar uur of enkele dagen nog een keer. Soms hebben mensen die tickets bestellen niet genoeg saldo op hun rekening staan en vind er geen afschrijving plaats. De bestelde tickets worden dan weer in de roulatie gegooit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Damn, ik probeer al bijna een uur kaarten te bestellen, maar heb het idee alsof het al is uitverkocht.
Jammer dus, maar het was zeker binnen een kwartier en geen 2 uurquote:melkweg melkweg
Het concert van MOBY op 30 mei is nu al binnen 2 uur uitverkocht http://bit.ly/gQY0l5
28 minutes ago
Dat ga ik van het weekend maar even proberenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk uitverkocht ja. Probeer het over een paar uur of enkele dagen nog een keer. Soms hebben mensen die tickets bestellen niet genoeg saldo op hun rekening staan en vind er geen afschrijving plaats. De bestelde tickets worden dan weer in de roulatie gegooit.
Zo ben ik zelf ook wel weer eens aan tickets voor een uitverkocht concert/evenement gekomen.
Hij is nog niet beschikbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Felagund het volgende:
Nu al beschikbaar?
Zit het nog steeds in de stijl van Play en 18? Want dat zijn de enige albums die ik echt goed van hem ken.
Zover ik Moby ken zijn al zijn albums wel ongeveer in dezelfde stijlquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Felagund het volgende:
Nu al beschikbaar?
Zit het nog steeds in de stijl van Play en 18? Want dat zijn de enige albums die ik echt goed van hem ken.
Ik had het bericht van Norrage verkeerd gelezen. (Leuke i.p.v leuk).quote:
Play is denk ik wel het meest toegankelijk (lees: mainstream) maar de rest is dus ook wel redelijk vergelijkbaar. Mijn favoriet is bij verre Wait for me btw. Erg mooi en net wat meer een geheel dan de andere albums, dat vind ik meer een opeenstapeling van lekkere nummers.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had het bericht van Norrage verkeerd gelezen. (Leuke i.p.v leuk).
Maar de rest van zijn discografie is dat vergelijkbaar met Play, of is het nog toegankelijker. Of juist experimenteler?
Klinkt weer goed. Ben benieuwd naar het nieuwe album!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Er zijn al 3 nummers beschikbaar (zie www.moby.com ).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |