Wat is het toch ook een echte kerel hequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef liefie_ het volgende:
Hey T!
Hoe is ie?
Nou ik hoef me geen zorgen meer te maken, hij heeft zijn vlucht gemist![]()
Maar hij komt niet naar huisZe vliegen vanaf Duitsland...
beetje wel hequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een echte kerel he
Werk je nog steeds bij dat ene kei leuke dinges?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
Het is geweldig hier. Enkel zaterdagavond zes uurtjes werken, en voor de rest gewoon eens een vrij weekend. Vanaf nu al.
Uiteraardquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij dat ene kei leuke dinges?
Tof! Als ik tijd zou hebben zou ik met je daten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
Het is geweldig hier. Enkel zaterdagavond zes uurtjes werken, en voor de rest gewoon eens een vrij weekend. Vanaf nu al.
Tenzij je "regen" tof vindt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
Het wordt zeker geen tof weer dit weekend?
Graadje of 20quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
Het wordt zeker geen tof weer dit weekend?
Ik zit zelf ook al redelijk vol. Maar anders had ik het wel geweten jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Als ik tijd zou hebben zou ik met je daten.!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook al redelijk vol. Maar anders had ik het wel geweten ja![]()
.
Ik kan zelf alleen de 26ste , verder zit ik helemaal vol, dus waarschijnlijk geen kermis voor mij dit jaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef liefie_ het volgende:
Tof!
Ik hoorde dat het minder zou worden ja dit weekend
Maar maandag weer goed
Ga je ook naar de kermis maandag?
Kak, hopelijk niet morgenmiddag want dan moet ik rijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Met kei-veel regen. Ook niet geheel onbelangrijk om te melden.
Maar, ik moet lekkere mannen naakt zien op het strandquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Met kei-veel regen. Ook niet geheel onbelangrijk om te melden.
Dat kan ook bij desbetreffende mannen thuis hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar, ik moet lekkere mannen naakt zien op het strand.
90% kans op regen morgen dus de hele dag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak, hopelijk niet morgenmiddag want dan moet ik rijden.
Niet als er heel veel mensen ook thuis zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ook bij desbetreffende mannen thuis hoor.
Bij die mannen thuis? Ik ben alleen hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet als er heel veel mensen ook thuis zijn.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij die mannen thuis? Ik ben alleen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |