Wat nu..Amerika aanvalllen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:15 schreef Revolutsia het volgende:
wat een kots land is het toch he...
Obama komt een beetje stoer Nederland verwelkomen in de G20 alsof hun de bazen zijn daar..
eigenlijk is de amerikaanse economie aan het dood gaan en dat proberen ze een beetje te verschuilen achter hun 'kijk mij nou eens Nederland verwelkomen in de G20' propaganda!![]()
ook op militair gebied denkt Obama stoer te zijn.. beetje zeggen dat Nederland een van de belangrijkste landen is die actief zijn in Afghanistan, en dat zegt hij terwijl Amerika er niks van bakt..![]()
Klacht: Amerika die overal denkt beter in te zijn![]()
sub-klacht: Amerikaanse hamburger en alles moet groter en beter cultuur
quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:15 schreef Revolutsia het volgende:
Klacht: Amerika die overal denkt beter in te zijn![]()
sub-klacht: Amerikaanse hamburger en alles moet groter en beter cultuur
op internet... ook gemaakt door de VS.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:03 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
TS leest geen krant, TS heeft Fok
quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:06 schreef The.Apple het volgende:
[..]
op internet... ook gemaakt door de VS.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_internetquote:De geschiedenis van het internet begint op 4 oktober 1957 met de lancering van Spoetnik I door de Sovjet-Unie. Dit mag op het eerste zicht een feit lijken dat niets te maken heeft met het internet zoals we dit actueel kennen, toch is de Spoetnik de aanzet geweest tot een initiatief dat is uitgegroeid tot het wereldwijde internet.
LOL, dikke fail....quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:29 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_internet
Mijn land van afkomst is trouwens Rusland![]()
Er is een weg terug...quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:29 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_internet
Mijn land van afkomst is trouwens Rusland![]()
wat is er mis met Rusland? als je de Soviet unie er even buiten houd:)quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:49 schreef The.Apple het volgende:
[..]
LOL, dikke fail....
Spoetnik was wel de reden voor een enorme versnellling van technoligy,
ARPA/DARPA project lightning.
maar dit laat weer eens zien hoe infureurs dat rusland wel niet is was.
Nee.. ik ben gewoon Nederlander maar van Russische afkomst.. mijn overgroot ouder van beide kanten zijn Russischquote:
Zou je er willen wonen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:51 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
wat is er mis met Rusland? als je de Soviet unie er even buiten houd:)
Ik heb er vanaf mijn 12e tot 15e gewoont beviel me prima.. maar moet eerlijk zeggen dat nederland fijner isquote:
Jammer dat je niet tot je 16e daar hebt gewoond. Een auto ipv een brommert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:14 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
Ik heb er vanaf mijn 12e tot 15e gewoont beviel me prima.. maar moet eerlijk zeggen dat nederland fijner is
klopt alleen dan had ik er maar een jaartje wat aan gehadquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet tot je 16e daar hebt gewoond. Een auto ipv een brommert.
For mother russia!!11!!1einz!!11!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:51 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
Nee.. ik ben gewoon Nederlander maar van Russische afkomst.. mijn overgroot ouder van beide kanten zijn Russisch
Tot je net geen 18 bent dan en dan hier bier komen zuipen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:34 schreef Revolutsia het volgende:
[..]
klopt alleen dan had ik er maar een jaartje wat aan gehad
Even muggeziftenquote:
Een onbeduidend land als gast meenemen zal de rest ook echt zo afleiden dat ze de crisis vergeten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:15 schreef Revolutsia het volgende:
Obama komt een beetje stoer Nederland verwelkomen in de G20 alsof hun de bazen zijn daar..
eigenlijk is de amerikaanse economie aan het dood gaan en dat proberen ze een beetje te verschuilen achter hun 'kijk mij nou eens Nederland verwelkomen in de G20' propaganda!![]()
Dat is ook zo.quote:ook op militair gebied denkt Obama stoer te zijn.. beetje zeggen dat Nederland een van de belangrijkste landen is die actief zijn in Afghanistan
In welk opzicht?quote:, en dat zegt hij terwijl Amerika er niks van bakt..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |