Fijn dat je het met ons wilde delen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:42 schreef tong80 het volgende:
VELDDRIEL - Een fruitstalletje langs de Provincialeweg (N831) bij Velddriel is maandag 13 juli rond 12.00 uur overvallen. Een 43-jarige Kerkdrielse die kersen stond te verkopen, werd tegen de grond geduwd en verloor even het bewustzijn.
Zij werd voor de zekerheid onderzocht door ambulancepersoneel. De politie heeft de zaak in onderzoek.
Die overvallers zochten het grote geld.
Bron Brabants Dagblad.
Tenzij het over een bepaalde doelgroep gaat...quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:49 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Fijn dat je het met ons wilde delen..
Ik ken mijn plichtquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:49 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Fijn dat je het met ons wilde delen..
Nietusquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Verkapte aantal posts opkrik post
Alleen een appeltje voor de dorst heb ik begrepen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef wapwip het volgende:
Het waren wel gezonde overvallers, hebben ze ook nog wat fruit meegenomen?
Hij had toch alleen kersen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen een appeltje voor de dorst heb ik begrepen.
Ik zou hem een peer hebben gegeven.quote:
Had je nog een appeltje met hem te schillen dan? Want anders zit je natuurlijk wel met de gebakken peren. Natuurlijk wel afhankelijk van hoe snel je hem peertquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |