Eén van me beteren om eerlijk te zijn.quote:
Bidden voor het slapengaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:42 schreef EvanStone het volgende:
En nu?
Het is moeilijk om tussen jouw pareltjes te kiezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eén van me betere om eerlijk te zijn.
Een selectie van mijn persoonlijke favorieten:quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is moeilijk om tussen jouw pareltjes te kiezen.
Ik vind jou veel betere dingen geschapen hebben dan God. Hoor je dat vaker?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een selectie van mijn persoonlijke favorieten:
't is vandaag 2 april
Ik heb een lollie...
Klacht over keelpijn (incl. paint)
Geen inspiratie voor nummer... (incl. REBUS)
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:56 schreef Biels het volgende:
Koningdavid is een van mijn favoriete users. Ook al negeert hij me altijd als ik hem prijs. Het is net de Heer.
BIELSJÚÚÚHquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:56 schreef Biels het volgende:
Koningdavid is een van mijn favoriete users. Ook al negeert hij me altijd als ik hem prijs. Het is net de Heer.
God was wel iets handiger. Hij maakt een universum zomaar vanuit niets, ik kan met moeite een Ikea-kast in elkaar zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind jou veel betere dingen geschapen hebben dan God. Hoor je dat vaker?
Dude je staat in mijn fobo! Als enige. Hoeveel eer wil je hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:56 schreef Biels het volgende:
Okee, daar heb je misschien een punt. Maarja, wat de een moeilijk vindt, daar draait de ander z'n hand niet voor om hè.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
God was wel iets handiger. Hij maakt een universum zomaar vanuit niets, ik kan met moeite een Ikea-kast in elkaar zetten.
Die kan op een tegeltje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Okee, daar heb je misschien een punt. Maarja, wat de een moeilijk vindt, daar draait de ander z'n hand niet voor om hè.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:56 schreef Biels het volgende:
Het ophangen zou ik door iemand anders laten doen sowieso.quote:
We kunnen hem ook opspijkeren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het ophangen zou ik door iemand anders laten doen sowieso.
Terechte vraag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:09 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zeg je dat je naar bed gaat maar ben je er nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |