Zonder T-shirt mag ookquote:Op zondag 19 juli 2009 11:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Pics van die chick !!!![]()
![]()
Wel in het T-shirt natuurlijk
Die had ze niet eens aanquote:Op zondag 19 juli 2009 11:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Pics van die chick !!!![]()
![]()
Wel in het T-shirt natuurlijk
Dude, doe je toch even een weekje dubbele dienst? Ben je er een keer vanafquote:Op zondag 19 juli 2009 12:49 schreef Aresdreams het volgende:
jeej, werken op zondag
na vandaag nog 31 uur extra nodig voor spetember
ik wil ergens ook nog slapenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, doe je toch even een weekje dubbele dienst? Ben je er een keer vanaf
Ross: You want me to go back to playing my Gibsons?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
Was wel leuk om een discussie te zien tussen Chris Bay van Freedom Call en Ross the Boss. Chris beweerde dat Ross' ESP Eclipses "like plastic" klinken en dat als je een LP wilt spelen, alleen Gibson good genoeg is. Ross reageerde met dat hij vindt dat zijn ESPs net zo goed klinken als Gibsons, maar dat hij geen zin heeft om die zware kutdingen de planeet rond te "schleppen". Ze zijn er niet uitgekomen samen.
Check GuitarPro 5.2quote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef Fip het volgende:
Zeg gitaarspelende Fokkertjes,
Ik ben een beginnend gitarist. Maar dan ook echt beginnend: ik kan akkoordjes spelen en wat simpele liedjes plukken, meer niet. Ik zou graag wat meer willen leren komen maar met willekeurig tabs van het internet plukken kom ik niet erg ver, heb ik gemerkt. Dus ben ik op zoek naar een degelijk liedjesboek, gewoon pop/rock/blues, akoestisch, liefst met tabs erbij (maar kan ook noten lezen), waarmee ik mezelf wat meer kan leren. Heeft iemand suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |