Loonslavernij is de uitdrukkingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:06 schreef Cynic het volgende:
zo, dat was weer een werkdag.
Ik moet toch een keer zo'n uitkering fixen want op deze manier kom ik helemaal niet aan gitaarspelen toe.
Waar je vervolgens geen tijd voor hebt om op te spelenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:37 schreef Aresdreams het volgende:
ach, met dat loon kan je uiteindelijk weer nieuwe gitaren kopen
Je zult maar vakantie hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:06 schreef Cynic het volgende:
zo, dat was weer een werkdag.
Ik moet toch een keer zo'n uitkering fixen want op deze manier kom ik helemaal niet aan gitaarspelen toe.
Check!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, vanavond tussen 18 en 19 ben ik even eten met Elaine (paar pandjes verder) dus dan ben ik even niet bereikbaar
. Als het goed is hangen Ivo en zo dan al bij BoB rond, maar eerder dan 1930 hoef je er echt niet te zijn, hoor
.
Als je het zo zegt klinkt het als werkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Je zult maar vakantie hebben8 uur per dag gitaar spelen
Heb je dan nog steeds inspiratie?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Had ik maar inspiratie om zo lang te spelen, voor mij is 3 kwartier al veelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
*Noted for future reference*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik oefen vooral akkoorden,hammer on's en pull off'sspeel tussen door wat (simpele) liedjes en neem ook wel tussen door een pauze omdat mijn handen en armen het anders niet trekken (haha
). Ik wil graag beter worden en dat gaat niet anders dan door veel oefenen ben ik bang
daarnaast "speel" ik nu bijna een jaar en speel alleen nog maar intro's en nummer's met een paar akkoorden omdat ik het druk heb met een studie,stage en feesten en ik wil nu toch wel eens echt gaan rocken
dus in de vakantie speel ik wat meer dan normaal om toch iets beter te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |