Wonderbaarlijk, dat soort dingen. Kwam 'ie een beetje vooruit?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:29 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen open je ogen!!!!! Dit topic is speciaal opgezet om de "gewone burgers"! zoals u en ik zand in de ogen te strooien. ER IS VEEL MEER AAN DE HAND DAN U DENKT mensen open je ogen!!!!!!!! morgen kan het TE LAAT zijn!
Hij lag op de grond en heb hem niet in actie gezien. Geen idee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk, dat soort dingen. Kwam 'ie een beetje vooruit?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:38 schreef sig000 het volgende:
Zonder zulke users zou het een saai beter forum zijn.
ATTENTIE LEZERS!! DIT IS EEN TROLL!! BIELS MEENT DIT NIET!!!!! IK HERHAAL: BIELS MEEN DIT NIET!!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:32 schreef Biels het volgende:
Lambiekje heeft gewoon gelijk, hoor. Dat jij nou zo'n blind schaap bent dat je dat niet ziet is je eigen fout. Als de day of reckoning eindelijk komt zul je wel merken wie er beter af is.
Maar geef nou eens toe, eigenlijk zijn dit soort mensen gewoon zielig...quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:04 schreef Mani89 het volgende:
Dit soort mensen maakt fok lezen fantastisch!
Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jezus, is er al een deel 5 van dat kuttopic?
En net zoals de ergste gelovigen kunnen ze het niet laten je ermee lastig te vallen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:04 schreef Westsidee het volgende:
Lambiekje vind conspiracies gewoon leuk, dus laat hem lekker geloven als hij dat wil. De één gelooft in God, de ander in wijzige conspiracies en anderen in niks. Ik zie weinig verschil eigenlijk. Allemaal voelen ze zich suprieur over anderen, omdat ze allemaal gelijk denken te hebben. Conspiracydenkers zullen vast ook wel een enkel keertje gelijk hebben en dan kunnen ze trots zeggen dat ze het al jaren wisten en dat wij allemaal zo oerstom waren en hun slim. Dat ze ook tig onzin theorien hebben verdedigd zullen ze toch nooit weten en dus voelen hun zich superieur over de rest.
Da's sterk! Ik zag een poot met drie katten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag vandaag een kat met 3 poten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |