Een wifi autoradio? Wat gaat dat grapje kosten dan? Ik ben dat serieus nog nooit in een winkel tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef Kwaliteit het volgende:
wat dacht je van een WiFi autoradio? en dan www.spixfm.nl opzetten, dat is een non-stop zender, zeer breed en altijd een verrassing wat je voorgeschoteld krijgt!
Volgens mij is dat technisch nooit haalbaar, want ten 1e is er bij lange na niet overal een WiFi access point beschikbaar en ten 2e moet die dan toevallig ook nog open staan, met DHCP etc erbij.. Zelfs als je dat al hebt, dan nog heb je continu haperingen omdat hij moet wisselen van access pointsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef Kwaliteit het volgende:
wat dacht je van een WiFi autoradio? en dan www.spixfm.nl opzetten, dat is een non-stop zender, zeer breed en altijd een verrassing wat je voorgeschoteld krijgt!
WiFi heeft toch maar 100 meter ontvangst? Dat gaat in het dunbebouwdequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Als je dat wil luister dan een cd ofzo..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Lundegaard het volgende:
Terechte tot zeer terechte klacht.
Radio DJ`s..![]()
Kondig een plaat aan en hou je harses verder dicht!
Casettebandje...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef NoBody122 het volgende:
Dus omdat jij een hekel hebt aan veel gelul tussendoor op de radio, betekent dat meteen dat iedereen daar een hekel aan heeft? Want iedereen neemt dat gelul dan maar voor lief, waardoor genoemde radiostations alsnog zo populair zijn?!
Er zijn ook mensen, zoals ik, die juist niet alleen maar muziek willen horen en het gewoon leuk vinden om tussendoor wat geouwehoer aan te horen. Dan weet je tevens weer dat je naar de radio luistert en niet naar een cassettebandje.
Tsja, het kan inderdaad aan mij liggen. Misschien is het de leeftijd wel, weet ik het. Maar jij vindt al dat geklets zowaar leuk?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef NoBody122 het volgende:
Dus omdat jij een hekel hebt aan veel gelul tussendoor op de radio, betekent dat meteen dat iedereen daar een hekel aan heeft? Want iedereen neemt dat gelul dan maar voor lief, waardoor genoemde radiostations alsnog zo populair zijn?!
Er zijn ook mensen, zoals ik, die juist niet alleen maar muziek willen horen en het gewoon leuk vinden om tussendoor wat geouwehoer aan te horen. Dan weet je tevens weer dat je naar de radio luistert en niet naar een cassettebandje.
is ook nog niet zeer breed op de markt, je kan wel via je mobiel enz. internet-radio luisteren en dit doorlinken naar je autoradio ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een wifi autoradio? Wat gaat dat grapje kosten dan? Ik ben dat serieus nog nooit in een winkel tegengekomen.
Ik wist gewoon dat mensen daarop gingen reagerenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Casettebandje...![]()
Ook welkom in 2009.Doe je wel je buttons van je spijkerjasje af?
Maar die buttons en spijkerjasje had je niet zien aankomen he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat mensen daarop gingen reageren
BNRquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef MDMAtjuh het volgende:
TS, precies dezelfde reden waarom ik ook altijd BNR opheb. Echt, als je 1 uur radio ophebt staan is het 30 minuten reclame, 20 minuten lullen en 10 minuten muziek. En ja; op BNR lullen ze ook de hele dag maar dat is tenminste nog interessant/informatief gelul.
'tuurlijk niet. Echter ligt een dergelijke opmerking op zich, met een willekeurig typisch jaren 90-iets, wel redelijk voor de hand, als je er toch al op in gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Maar die buttons en spijkerjasje had je niet zien aankomen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |