abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70982049
Racekak. Wat is dit toch een verschrikkelijk fenomeen. Je voelt aankomen dat je een grote boodschap op het toilet moet doen. Je loopt al een kwartiertje je lichaamsgassen te verspreiden, en dan denk je: nu ga ik!

Je pakt je lievelingstijdschrift, zet de luchtverfrisser klaar en gaat er eens goed voor zitten. Lekker! even uitgebreid bruine rakkers in de pot leggen. Dat noem ik nog eens ontspanning. En als je dan ook nog van die poep hebt dat je niet hoeft af te vegen, dan is het gewoon een kadootje!

Maar dan komt het, na de voorbereidingen uit paragraaf 1, en als je er goed klaar voor zit, begin je. Wat blijkt!? Het is racekak! De hele berg vliegt er binnen 2 seconden uit. Dit is absoluut geen pretje. Je kringspier vliegt open, en zoeft daarna net zo snel weer dicht. Dit kan behoorlijk pijnlijk zijn zoals je begrijpt. Ten tweede is racekak meestal zachte poep, anders kan het er natuurlijk nooit zo snel uit. Hierdoor moet je oneindig blijven vegen, waardoor je je anus, die net al een opdonder heeft gehad van het snel openen en sluiten, half openschuurt. Tot slot heb je ook nog eens geen tijd om je lievelingstijdschrift te lezen, want die tijd is uitbesteed aan afvegen. Al met al een zeer onplezierig bezoekje aan het toilet.

Paints ter verduidelijking:

Wcpot-aanzicht (uitzicht op anus):

Wc papier:

Klacht: racekak
subklacht: zere anus
subklacht: Wc papier op
subklacht: Geen tijd op tijdschrift te lezen

Samenvatting:

Zie titel/klacht
pi_70982081
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_70982103
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
En alle 180 gebruiken hè TS anders werkt het niet, succes!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:48:27 #4
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_70982126
Fijn bedankt.. enne bleek je kringspier.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')