abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70980487
Even een vraagje mensen,

Ik stond al maanden ingeschreven voor Geneeskunde loting met als backup Psychologie in Tilburg ( geen lotingsstudie daar ).

Ik had mijn cijferlijst opgestuurd en ik ben door de IB-groep zelfs ingedeeld in een lotingsklasse en alles stond op groen voor de lotingsuitslag.

Vandaag kreeg ik mailtjes van studielink dat de IB-groep mijn verzoek voor geneeskunde én Psychologie heeft afgekeurd. Mijn vraag is, hoe kan dat nou, de loting is overmorgen en ik ben afgekeurd door een fout waardoor ik mogelijk de loting mis?

Is er nog iemand anders die dit probleem ervaart? Ik bel morgen meteen maar ik kan me niet voorstellen dat er echt wat mis is, ik heb mijn diploma gehaald en het is zelfs allemaal al gecontroleerd door de IB-groep, gek genoeg is die controle uitgevoerd op dezelfde datum als mijn verzoeken zijn afgekeurd( vandaag dus ). De keuring was wel positief en geaccepteerd diploma.

Wie weet of er wat ergs aan de hand is?

[ Bericht 2% gewijzigd door Senias op 14-07-2009 21:12:20 ]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:00:35 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70980613
Ik heb hetzelfde met de opleiding die ik komend jaar ga doen, maar dat komt simpelweg omdat ze mijn bachelordiploma nog niet hadden geverifieerd. Weet je zeker dat je een gewaarmerkte kopie had opgestuurd en dat deze is goedgekeurd in het systeem?

Toen ik overigens belde met Studielink zei een medewerker "Och... die berichten kloppen niet altijd hoor... kijk vanavond nog maar eens, of wacht tot je weer eens een brief ontvangt"
pi_70980711
Dat kan dus niet want de loting is al overmorgen, daarom ben ik nu ook zo nerveus.

Ja had een gewaarmerkte opgestuurd en is allemaal goedgekeurd, de IB-groep heeft vandaag ook een check uitgevoerd en die was positief. Mijn vooropleiding is geverifieerd en geaccepteerd en er staat ook dat de diploma is gecontroleerd.

Alleen staat er nu bij mijn inschrijvingen een rood tekentje met 'De IB-groep heeft je verzoek afgekeurd" voor beide studies.

Ik snap er niets van, Ben ingedeeld in Lotingsklasse D en alles stond klaar voor het ontvangen van het resultaat van de loting. Bij de website van de IB-groep zelf staat geneeskunde er nog wel op, maar misschien is dat morgen ook wel verdwenen. Ik ben gewoon bang dat ze in 1 dag het niet meer recht kunnen zetten en ik echt de loting ga missen terwijl dit echt mijn droomstudie is waarvoor ik in ieder geval wel een poging wil wagen, als ik dan word uitgelaat heb ik het iig geprobeerd.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:05:56 #4
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_70980773
Tsja, de enige tip die we je kunnen geven: morgen gelijk bellen.
Primum non nocere
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:06:21 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70980782
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef Senias het volgende:
Dat kan dus niet want de loting is al overmorgen, daarom ben ik nu ook zo nerveus.

Ja had een gewaarmerkte opgestuurd en is allemaal goedgekeurd, de IB-groep heeft vandaag ook een check uitgevoerd en die was positief. Mijn vooropleiding is geverifieerd en geaccepteerd en er staat ook dat de diploma is gecontroleerd.

Alleen staat er nu bij mijn inschrijvingen een root tekentje met 'De IB-groep heeft je verzoek afgekeurd" voor beide studies.

Ik snap er niets van, Ben ingedeeld in Lotingsklasse D en alles stond klaar voor het ontvangen van het resultaat van de loting. Bij de website van de IB-groep zelf staat geneeskunde er nog wel op, maar misschien is dat morgen ook wel verdwenen. Ik ben gewoon bang dat ze in 1 dag het niet meer recht kunnen zetten en ik echt de loting ga missen terwijl dit echt mijn droomstudie is waarvoor ik in ieder geval wel een poging wil wagen, als ik dan word uitgelaat heb ik het iig geprobeerd.
Morgenochtend direct bellen met de IB-groep en Studielink. Het klinkt als een fout in hun systeem en meer kan je er niet aan doen. Een vriendin van me kreeg een brief dat ze was ingeloot en weken later een telefoontje dat het een vergissing was. Het jaar daarna werd haar overigens een plek gegarandeerd. Zulke dingen gebeuren. Even bellen en je weet meer.
pi_70994580
Und?

Weet je al meer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')