Morgenochtend direct bellen met de IB-groep en Studielink. Het klinkt als een fout in hun systeem en meer kan je er niet aan doen. Een vriendin van me kreeg een brief dat ze was ingeloot en weken later een telefoontje dat het een vergissing was. Het jaar daarna werd haar overigens een plek gegarandeerd. Zulke dingen gebeuren. Even bellen en je weet meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef Senias het volgende:
Dat kan dus niet want de loting is al overmorgen, daarom ben ik nu ook zo nerveus.
Ja had een gewaarmerkte opgestuurd en is allemaal goedgekeurd, de IB-groep heeft vandaag ook een check uitgevoerd en die was positief. Mijn vooropleiding is geverifieerd en geaccepteerd en er staat ook dat de diploma is gecontroleerd.
Alleen staat er nu bij mijn inschrijvingen een root tekentje met 'De IB-groep heeft je verzoek afgekeurd" voor beide studies.
Ik snap er niets van, Ben ingedeeld in Lotingsklasse D en alles stond klaar voor het ontvangen van het resultaat van de loting. Bij de website van de IB-groep zelf staat geneeskunde er nog wel op, maar misschien is dat morgen ook wel verdwenen. Ik ben gewoon bang dat ze in 1 dag het niet meer recht kunnen zetten en ik echt de loting ga missen terwijl dit echt mijn droomstudie is waarvoor ik in ieder geval wel een poging wil wagen, als ik dan word uitgelaat heb ik het iig geprobeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |