En wat zijn lelijke landen? Soedan? Somalië?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef TNA het volgende:
De afgelopen dagen was ik in Londen. Prima, relaxte vakantie gehad, leuke stad. Maar de vrouwen daar, de vrouwen! [ afbeelding ] Zulke hoofden vormen een misdaad tegen de menselijkheid. In Zweden is het tenminste consequent, een mooi land met overeenkomstige vrouwen. Zouden alle lelijke vrouwen bij dezen even willen emigreren naar even lelijke landen? Op die manier wordt vakantie een stuk aangenamer.
Klacht: inconsistentie tussen landen en vrouwen
Dat zijn lelijke landen met lelijke vrouwenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
En wat zijn lelijke landen? Soedan? Somalië?
Gast, dat zijn Duitsersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef IJsblock het volgende:
Dit topic is natuurlijk waardeloos zonder pics:
Oostenrijk FTW!
[ afbeelding ]
Oostenrijk?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef IJsblock het volgende:
Oostenrijk FTW!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.jacatu.de/index.php?page=Thread&threadID=7850
Dat is zwaar selectief!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.jacatu.de/index.php?page=Thread&threadID=7850
Ik twijfel nog, ik heb het ge-edit.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat plaatje is van het Oktoberfest, je weet wel, in München, de hoofdstad van Oostenrijk.
idd echt heel triest, bovendien zijn die zweedse wijven (voor zover ze allemaal zweeds zijn) ook goor.quote:
dat is dat Oktoberfest in Münchenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:59 schreef IJsblock het volgende:
Oostenrijk Deutschland FTW!
[ afbeelding ]
bwah, pics zijn getrokke in nachtclub sthl vip, als je de aanschuif rij zag daar dan weet je ook wel voldoende ^^quote:
Lekkâh!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef hannekev het volgende:
[..]
dat is dat Oktoberfest in München
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |