quote:
Het verbaaste mij gewoon dat hij het dreigement waar maakte. Dacht echt dat het er eentje van blaffen en niet bijten was. Wat mij ook verbaaste was dat er geen consequentie was voor dat gedragquote:
Ja want oei, we zouden dat tering joch meteen klappen geven. Als die auto van mij was ( wel italiaanse auto die er stond dan ) dan had ik over zijn hoofd gereden!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het verbaaste mij gewoon dat hij het dreigement waar maakte. Dacht echt dat het er eentje van blaffen en niet bijten was. Wat mij ook verbaaste was dat er geen consequentie was voor dat gedrag
Uhm.. nee.. Als het mijn zoon was mocht hij het gewoon netjes vergoeden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja want oei, we zouden dat tering joch meteen klappen geven. Als die auto van mij was ( wel italiaanse auto die er stond dan ) dan had ik over zijn hoofd gereden!
hahaha met een enorm amerikaans accent ook nog eens, terwijl ie hier al meer dan 30 jaar rondhangt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef fratsman het volgende:
Je door zo'n doorgesnoven aidshebbende exjunk laten vertellen wat je moet doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |