quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm falling in love with your favorite song, I'm gonna sing it all night long,
I'm gonna dance with somebody, dance with somebody, dance, dance, daaaance!
Ik heb even geteld hoevaak het woord 'dance' valt in 'Dance With Somebody'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm falling in love with your favorite song, I'm gonna sing it all night long,
I'm gonna dance with somebody, dance with somebody, dance, dance, daaaance!
idiootquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb even geteld hoevaak het woord 'dance' valt in 'Dance With Somebody'.
71 stuks.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
71 stuks.
+1quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 mist het 3fm-topic van toen ze zich net had aangemeld... mist de gezellige blaatsfeer...
eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
+1
we hebben nieuwe aanwas nodig![]()
volgende topictitel moet maar een oproep zijn
Misschien heeft dat meer met Hans te maken, die wordt node gemist.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Het gaat niet eens zo zeer om nieuwe aanwas, maar wel om de manier waarop er gepost wordt. Niemand reageert meer op elkaar. Tis steeds maar en beetje over de liedjes op de radio en verder niks... eerst waren we zo leuk allemaal elkaar aant pesten enzo, veel gezelliger!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
71 stuks.
Ben ik niet leuk dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt he!
Maar ook anderen die destijds wel leuk reageerden, doen dat nu in mindere mate.... ik mis die leuke mensen![]()
Dat ook. Daarnaast hebben een hoop van de voormalige posters een drukker werk/privéleven gekregen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:42 schreef Susi het volgende:
Komt het niet door de zomer zegmaar ?
Hmm, 'k zie nog geen Marc, hoewel hij er volgens mij wel al is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
de mensen die nu bij Veenstra zijn zwaaien ff![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hmmzz, sorry..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt he!
Maar ook anderen die destijds wel leuk reageerden, doen dat nu in mindere mate.... ik mis die leuke mensen![]()
ik denk rechts helemaal achteraan..... naast WANTEDquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, 'k zie nog geen Marc, hoewel hij er volgens mij wel al is...
Ik ben dan ook geen cabaretier, hè?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt he!
Briljant programma was dat altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk rechts helemaal achteraan..... naast WANTED
Waar moet ik ze vandaan kennen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
de mensen die nu bij Veenstra zijn zwaaien ff![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier ben ik hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt he!
Wie is wie?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de mensen die naar hun minigig kijken.
Laatst zag ik dat stukje terug op Youtube. Ik snapte niet meer wat ik er destijds zo spannend aan vondquote:
Tatjana Simic misschien?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst zag ik dat stukje terug op Youtube. Ik snapte niet meer wat ik er destijds zo spannend aan vond
Heb jij dat echt spannend gevonden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Laatst zag ik dat stukje terug op Youtube. Ik snapte niet meer wat ik er destijds zo spannend aan vond
Ik heb ze mooier gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kan me toch niet indenken da je die spannend vindt...
Ze mocht er vroeger toch best wezen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kan me toch niet indenken da je die spannend vindt...
Ik ben een meisje. Vond dat al heel watquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij dat echt spannend gevonden?
Misschien iets tussen Susi en Tatjana, maar ik weet het niet zeker...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geen idee wat jij denkt schat.
Wat denk jij?
Denk dat mijn broertjes verder waren op die leeftijd dan ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken, dat je een meisje bent?
Soms moet ik mijn klep houden iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien iets tussen Susi en Tatjana, maar ik weet het niet zeker...
Ik vind vrouwen best mooi, maar niet om verliefd op te worden hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahaha, is dat nou een niet-ontkenning? Hebben we nog een bi-meid er tussen zitten?
Heb je wel en punt... maar ze zijn te onweerstaanbaar om 't niet te worden...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen best mooi, maar niet om verliefd op te worden hoorDaarvoor zijn ze veelste lastig
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb je wel en punt... maar ze zijn te onweerstaanbaar om 't niet te worden...
Jaaa, ik herkende ze!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Marc63 achteraan met het (groene) 1UP shirt, Sersjee daar (vanuit de kijker gezien) rechts naast.
On_air staat er ook op, naast Marc. O, en m'n broer ook, maar die kent verder niemand hierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Marc63 achteraan met het (groene) 1UP shirt, Sersjee daar (vanuit de kijker gezien) rechts naast.
Voor de rest herken ik niemand. Hoop dat ik daar niemand mee teleur stel.
Ik kan de foto niet meer zien...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
On_air staat er ook op, naast Marc. O, en m'n broer ook, maar die kent verder niemand hier
Hierbij de groeten vanuit een broeierige Herault (34) waar de kruiddampen van het vuurwerk zijn opgetrokken, en het hele dorp onder sfeervol weerlicht naar het dorpsplein trekt om feest te vieren.quote:
Was het ook. Beetje jammer dat het bier lauw wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
De MiniGig ziet er op de foto´s gezellig uit, en dat zal het ook best geweest zijn.
Gezellie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was het ook. Beetje jammer dat het bier lauw was![]()
Na afloop kwam de band nog even bij de groep zitten, even babbelen, wat krabbels zetten e.d. Uitermate sympathieke heren. Vervolgens liep het langzamerhand leeg, waarbij het me opviel dat niemand Michiel nog even ging bedanken (wellicht vanwege de dichte studiodeur). Dus toen he'k de deur opengedaan, ben met Marc en broer J. in het kielzog naar binnen gestiefeld en hebben we nog even met Michiel gebabbeld.
Owja, dieren hebben meds en vriendinnetje ligt bij vriendje in bed. Toch een beetje jammer...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga dieren meds geven en dan vriendinnetje versieren
2 nachten vrij en een uur eerder naar huis gemogenquote:
Je kan zeker wel raden wat ik zometeen ga doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:59 schreef themauster het volgende:
morgenik wil weer naar bed ipv in dit kantoor te zitten
Heb je een plaatsvervangende gekregenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owja, dieren hebben meds en vriendinnetje ligt bij vriendje in bed. Toch een beetje jammer...
wat ben je toch weer lief voor je bedrijfquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
2 nachten vrij en een uur eerder naar huis gemogen. Heb wel toegezegd op zaterdag middag te komen werken. Ze zaten in nood dus dan kom ik wel aangezien ik dan toch kan. Maandagmiddag 15 uur begint de week weer en dan ben ik 3 weken lang de baas
.
Altijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ben je toch weer lief voor je bedrijf
cos!quote:
Nee, sorry. Ik krijg er bijna kippenvel van. Erg mooi.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
cos!Dit hoor je een dramatisch zeikerige kutplaat te vinden! Wat een drama. Iedere keer als ik de plaat hoor, ga ik op zoek naar een gezonken Titanic.
Jij hoort dit een geweldig nummer te vinden. ps de titanic is allang gevondenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
cos!Dit hoor je een dramatisch zeikerige kutplaat te vinden! Wat een drama. Iedere keer als ik de plaat hoor, ga ik op zoek naar een gezonken Titanic.
Ja liefde, het is een mooi iets, opeens vind je mariah carey goed, kijk je naar titanic etc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik krijg er bijna kippenvel van. Erg mooi.
En ik weet, ik was nooit echt de grootste fan van Legend.
Maar goed; ik ben emotioneel ook een wrak dus ben nu wat gevoeliger.
Die met die rode jurk aan, tegen de muur geleund, dat was ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de rest herken ik niemand. Hoop dat ik daar niemand mee teleur stel.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:02 schreef on_air het volgende:
Positief dat mensen nog niet weten hoe ik eruit zie.
Nice.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Die met die rode jurk aan, tegen de muur geleund, dat was ik.
Bijna alle nummers die in kaarten gebruikt worden zijn van die standaard kutnummersquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo'n ontiegelijk kutnummer is dat zeg. Ik heb niet vaak een hekel aan nummers, maar deze!
Ik kan me er wel op verheugen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb Frisco aangevraagd met The Summer is magic
Oeps!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
WeezerWheatus bedoel je
Wel leuk ja
is alleen op Gouda een isue als ik naar zoetemeer moet voor het werkquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dat is altijd zo kut he! Daar is eecht niet over nagedacht vaak!
Waarschijnlijk is er heel goed over nagedacht, maar ze moeten toch beter nadenken denk ik dan altijd maar
Ook leuk als je dan van spoor 15 naar 1 moet ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Overstaptijden van 2 minuten , ns doe is niet zo dom plannen als je het toch nooit haalt
daar is wel weer overna gedacht het direct ernaastquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:15 schreef June. het volgende:
[..]
Ook leuk als je dan van spoor 15 naar 1 moet ofzo.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd lachen, zie je iedereen uit die trein naar de overkant rennen
Tot later, o_aquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef on_air het volgende:
Briljant, prachtig. Walking on a Dream is toch beter.
Ga maar weer eens werken.
Dahag.
Dat zal die Head & Shoulders wel zijn. antiroosdingus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Welke zwakzinnige zet dit afgrijselijke geschreeuw toch continu op de playlist.
Een plaatsvervangende?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je een plaatsvervangende gekregen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Mujmmie, gister pruimen gekocht en ze zijn echt heerlijk!
Prima plan, weer eens wat anders als lunch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel sleept een BBQ het topic binnen
[ afbeelding ]
mogehquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel sleept een BBQ het topic binnen
[ afbeelding ]
Ik krijg hiervan zoooo veel trek in een broodje gebakken ei met spek en kaas!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
What did I dooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ah een BBQIk heb al wat vlees en broodjes geregeld
[ afbeelding ]
MJUM!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Uitsmijter kaas + spek zou er nu wel goed ingaan![]()
[ afbeelding ]
Baguette met pate en verschillende soorten worst en enkele glazen rosequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sandwich Caribische kip met een raketijsje als toetje.
Dan is het juist een geplande overstap. Als ze het goed hebben gedaan wachten die treinen zelfs nog een paar minuten op elkaar als er eentje wat later is (al is dat niet veel meer dan 2 minuten).quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar is wel weer overna gedacht het direct ernaast
Rose? Mooi op tijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Baguette met pate en verschillende soorten worst en enkele glazen rose
Je luistert toch Radio 1 vanwege de verslaggevers?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, die Jurgen van de Berg komt op Radio 1 ook niet verder dan het Nederlandse 'toptalent'. Gasten de komende dagen:Giovanca
,
Valerius
en die domme
Sanne Hans
wordt daar ook kapot gedraaid.
Wehehehe.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk man die U2 top 30
30 kutnummers op een rij
quote:Geweldig nummer. Jammer dat 't niet meteen een hit is geworden en dat het nu wel weer op een rerelease uitdraait. Waarom heb je 'm zelf niet meer gedraaid toen ie voor 't eerst uitkwam? Als een plaat niet op de radio te horen is, is het natuurlijk niet raar dat het geen hit wordt. Draai dat dat ding vaker, laat je terechte enthousiasme horen en het luisterend publiek ontdekt vanzelf de kwaliteit van dit nummer! Alleen Corton heeft 'm relatief vaak gedraaid: zie http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4065 en http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5421
We zullen zien wat 't nu wordt...
OMGquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo een, voor als je airco in je wagen wil:
[ afbeelding ]
echo cho choquote:
Kan je mooi nog een kwartiertje genieten van Coen en Sanderquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben nu eerder dan gebruikelijk terug op 3FM, Radio 1 ligt er plotseling uit.
Coen nog wel, maar Sander komt er bij mij niet meer in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kan je mooi nog een kwartiertje genieten van Coen en Sander
quote:
quote:
Idd... wordt tijd voor een nieuwe minigig.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:03 schreef muisje-eliza het volgende:
goedenavond![]()
Marc zit je as vrijdag bij ekstraWeekend?
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.quote:
Mn reisleidster in Albufeira???quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
jamaar die ene troela is er die jij zo leuk vind
The world is getting too small for comfort.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.
Wordt een beetje creepy...
De man is een stalker!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben ik in de 3FM-studio, ben jij in de 3FM-studio. Ben ik op het FOK!-forum, ben jij op het FOK!-forum.
Wordt een beetje creepy...
I Kissed Charles toevalligerwijs niet in de buurt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
Ohjeej we hebben weer een keyboard nodig
Is die frontvrouw overigens geslaagd voor haar eindexamen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
I Kissed Charles toevalligerwijs niet in de buurt?
Ontmaskering!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Hoor dus gisteren dat Diggy Dex de vriend is van een AFM-collega van me.
Ik blijf dat "fantastig toch" heul irritant vinden. Ik dacht dat Belgen altijd zo goed scoorden bij het Groot Dictee.
Vraag het haar!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is die frontvrouw overigens geslaagd voor haar eindexamen?
whyquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik tel nu hoevaak de zin 'I get knocked down' wordt gezongen.
26 maal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik tel nu hoevaak de zin 'I get knocked down' wordt gezongen.
Hij's raar.quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien moet je ook even "fascination" tellen in dat alfafriet lied
Ik heb hier meer vakantieherinneringen aan. Vooral ook omdat ik Bonkers geen enkele keer gehoord heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef Sersjee het volgende:
Hadden ze bij StuBru niet Bonkers tot zomerhit gebombardeerd? Kan dat hier ook? Fijn, dank u.
Ik vind dit zo'n boutplaat... Een beetje toffe zomerhit zou wel prettig zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb hier meer vakantieherinneringen aan. Vooral ook omdat ik Bonkers geen enkele keer gehoord heb.
Niet omdat Dizzee Rascal daar niet bekend was. Dance Wiv Me heb ik wel een paar keer gehoord.
Als je lekker in Portugal uit je plaat staat te gaan op een feestje, dan is het zeker wel een toffe zomerhit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n boutplaat... Een beetje toffe zomerhit zou wel prettig zijn.
ik denk die stalkerquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Goh... gisteren op de gang nog over deze plaat gehad. Stond er iemand mee te luisteren?
Ik gok dat er dan iets meer dan 25 inschrijvingen zijn...quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Goeie request!
Wanneer geeft hij een Minigig?
Desnoods schrijf ik me 26 keer in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok dat er dan iets meer dan 25 inschrijvingen zijn...
zou ik niet doen, vergroot je kansen niet....quote:
Marc63, Marc36, 6marc3, 3marc6, 63marc, 36marc...quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
zou ik niet doen, vergroot je kansen niet....
dan zal ik wel even meehelpen tegen die tijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Marc63, Marc36, 6marc3, 3marc6, 63marc, 36marc...
720 combinaties mogelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Marc63, Marc36, 6marc3, 3marc6, 63marc, 36marc...
De vraag is uiteraard... Wat vergroot mn kansen wel?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
zou ik niet doen, vergroot je kansen niet....
Vrij basic wiskunde... 6*5*4*3*2*1=720.quote:
Ik sta achter deze motie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef Sersjee het volgende:
Tja. Had ie niet met pensioen kunnen blijven?
voor mij niet...... 7+5 moet ik zelfs op mn vingers doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vrij basic wiskunde... 6*5*4*3*2*1=720.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Timo20 het volgende:
DAAR ZIJN WE WEER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeer bruin, zeer arm en met veel te veel alcohol de afgelopen 2 weken![]()
Komt me bekend voor. Het is voor mij alleen alweer bijna 2 weken geleden dat ik in die staat verkeerde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef Timo20 het volgende:
DAAR ZIJN WE WEER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeer bruin, zeer arm en met veel te veel alcohol de afgelopen 2 weken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |