FOK!forum / Klaagbaak / Klantenservices die geld kosten.
#ANONIEMdinsdag 14 juli 2009 @ 19:49
Wat zijn dat nou voor kutmensen? Heb ik mijn OV-Chipkaart verloren (in Rotterdam-Centrum, duh) met een abbo er in en ik eis dat ie zsm geblokkeerd moet worden en dat ik een vervange kaart krijg.
Bel ik de klantenserivice op dat een 0900 nummer heeft en moet ik verdomme 10 cent per minuut betalen! Verdienen ze niet genoeg aan hun producten? Dat dit kan in Nederland!
PLUS ik zit nu al aan de vijfde minuut dat die bitch tegen mij zegt dat alle medewerkers in gesprek zijn dus ik heb al ¤0,50 verloren plus 5 belminuten voor nada, niks en noppes.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 14-07-2009 19:54:43 (kinderachtige users) ]
TNAdinsdag 14 juli 2009 @ 19:49
http://www.vraagalex.nl/
NEC-Nijmegendinsdag 14 juli 2009 @ 19:50
preuts verkeerd gebruiken
TNAdinsdag 14 juli 2009 @ 19:51
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
preuts verkeerd gebruiken
OV-chipkaart Wat een chic pasje
Xandrardinsdag 14 juli 2009 @ 19:51
preuts
Druktemakerdinsdag 14 juli 2009 @ 19:53
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
preuts verkeerd gebruiken
DJMarcel.nldinsdag 14 juli 2009 @ 19:55
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
preuts verkeerd gebruiken
wepsdinsdag 14 juli 2009 @ 19:56
iets eisen van de klantenservice
splendordinsdag 14 juli 2009 @ 20:15
Bij jou is het nog je eigen schuld, je bent tenslotte je kaart verloren.. het wordt pas echt triest als je geld kwijt bent aan een telefoon/internet helpdesk doordat je ze nodig hebt om een fout te (laten) herstellen die ze zelf hebben gemaakt!
LockonStratosdinsdag 14 juli 2009 @ 20:15
TS is een onwetende consument die het niet snapt
Rasherdinsdag 14 juli 2009 @ 20:18
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef splendor het volgende:
Bij jou is het nog je eigen schuld, je bent tenslotte je kaart verloren.. het wordt pas echt triest als je geld kwijt bent aan een telefoon/internet helpdesk doordat je ze nodig hebt om een fout te (laten) herstellen die ze zelf hebben gemaakt!
En dat ze dan eerst een bandje met reclame voor hun eigen troep laten afspelen, tijd rekken zodat ze zeker op je verdienen. Schooiers
TheFreshPrincedinsdag 14 juli 2009 @ 20:22
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:49 schreef o.us het volgende:
Wat zijn dat nou voor kutmensen? Heb ik mijn OV-Chipkaart verloren (in Rotterdam-Centrum, duh) met een abbo er in en ik eis dat ie zsm geblokkeerd moet worden en dat ik een vervange kaart krijg.
Bel ik de klantenserivice op dat een 0900 nummer heeft en moet ik verdomme 10 cent per minuut betalen! Verdienen ze niet genoeg aan hun producten? Dat dit kan in Nederland!
PLUS ik zit nu al aan de vijfde minuut dat die bitch tegen mij zegt dat alle medewerkers in gesprek zijn dus ik heb al ¤0,50 verloren plus 5 belminuten voor nada, niks en noppes.
Tsja, wie verliest z'n kaart. Jij? Of de klantenservice?
#ANONIEMdinsdag 14 juli 2009 @ 20:36
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, wie verliest z'n kaart. Jij? Of de klantenservice?
Ik natuurlijk maar het komt er op neer dat je over het algemeen een betaallijn moet bellen om een fout te herstellen die ZIJ meestal gemaakt hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 14-07-2009 20:36:55 ]
Koewamdinsdag 14 juli 2009 @ 20:38
Denk je dat een miep van de klantenservice ook 10 cent kost?
TheFreshPrincedinsdag 14 juli 2009 @ 20:40
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik natuurlijk maar het komt er op neer dat je over het algemeen een betaallijn moet bellen om een fout te herstellen die ZIJ meestal gemaakt hebben.
Omdat het geld kost bellen mensen korter waardoor je ook minder lang in de wachtrij hangt.
Mijn tijd is wel wat duurder dan 10 cent per minuut, dus ik kan er wel mee leven.
appydinsdag 14 juli 2009 @ 22:11
gisteren 2 minuten gebeld met de sns bank 3.50 euro kwijt
TheFreshPrincedinsdag 14 juli 2009 @ 22:44
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:11 schreef appy het volgende:
gisteren 2 minuten gebeld met de sns bank 3.50 euro kwijt
Je claimt nergens dat je dat geld aan bellen kwijt was.
kikoooooodinsdag 14 juli 2009 @ 22:50
Achter elk betaalnummer zit ook een normaal nummer. Beetje googlen en je hebt ze zo gevonden.
Elwood1802dinsdag 14 juli 2009 @ 22:52
VRAAG ALEX DAN!