En dat ze dan eerst een bandje met reclame voor hun eigen troep laten afspelen, tijd rekken zodat ze zeker op je verdienen. Schooiersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef splendor het volgende:
Bij jou is het nog je eigen schuld, je bent tenslotte je kaart verloren.. het wordt pas echt triest als je geld kwijt bent aan een telefoon/internet helpdesk doordat je ze nodig hebt om een fout te (laten) herstellen die ze zelf hebben gemaakt!
Tsja, wie verliest z'n kaart. Jij? Of de klantenservice?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:49 schreef o.us het volgende:
Wat zijn dat nou voor kutmensen? Heb ik mijn OV-Chipkaart verloren (in Rotterdam-Centrum, duh) met een abbo er in en ik eis dat ie zsm geblokkeerd moet worden en dat ik een vervange kaart krijg.
Bel ik de klantenserivice op dat een 0900 nummer heeft en moet ik verdomme 10 cent per minuut betalen! Verdienen ze niet genoeg aan hun producten? Dat dit kan in Nederland!![]()
PLUS ik zit nu al aan de vijfde minuut dat die bitch tegen mij zegt dat alle medewerkers in gesprek zijn dus ik heb al ¤0,50 verloren plus 5 belminuten voor nada, niks en noppes.
Ik natuurlijk maar het komt er op neer dat je over het algemeen een betaallijn moet bellen om een fout te herstellen die ZIJ meestal gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, wie verliest z'n kaart. Jij? Of de klantenservice?
Omdat het geld kost bellen mensen korter waardoor je ook minder lang in de wachtrij hangt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik natuurlijk maar het komt er op neer dat je over het algemeen een betaallijn moet bellen om een fout te herstellen die ZIJ meestal gemaakt hebben.
Je claimt nergens dat je dat geld aan bellen kwijt was.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:11 schreef appy het volgende:
gisteren 2 minuten gebeld met de sns bank 3.50 euro kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |