abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:49:17 #1
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70977917
Wat zijn dat nou voor kutmensen? Heb ik mijn OV-Chipkaart verloren (in Rotterdam-Centrum, duh) met een abbo er in en ik eis dat ie zsm geblokkeerd moet worden en dat ik een vervange kaart krijg.
Bel ik de klantenserivice op dat een 0900 nummer heeft en moet ik verdomme 10 cent per minuut betalen! Verdienen ze niet genoeg aan hun producten? Dat dit kan in Nederland!
PLUS ik zit nu al aan de vijfde minuut dat die bitch tegen mij zegt dat alle medewerkers in gesprek zijn dus ik heb al ¤0,50 verloren plus 5 belminuten voor nada, niks en noppes.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 14-07-2009 19:54:43 (kinderachtige users) ]
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:49:54 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70977951
preuts verkeerd gebruiken
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:51:24 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70977978
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
preuts verkeerd gebruiken
OV-chipkaart Wat een chic pasje
pi_70977986
preuts
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:53:12 #6
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70978042
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
preuts verkeerd gebruiken
She might forget you, her pussy wont.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:55:21 #7
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70978116
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
preuts verkeerd gebruiken
pi_70978159
iets eisen van de klantenservice
pi_70978866
Bij jou is het nog je eigen schuld, je bent tenslotte je kaart verloren.. het wordt pas echt triest als je geld kwijt bent aan een telefoon/internet helpdesk doordat je ze nodig hebt om een fout te (laten) herstellen die ze zelf hebben gemaakt!
-
pi_70978909
TS is een onwetende consument die het niet snapt
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_70979032
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef splendor het volgende:
Bij jou is het nog je eigen schuld, je bent tenslotte je kaart verloren.. het wordt pas echt triest als je geld kwijt bent aan een telefoon/internet helpdesk doordat je ze nodig hebt om een fout te (laten) herstellen die ze zelf hebben gemaakt!
En dat ze dan eerst een bandje met reclame voor hun eigen troep laten afspelen, tijd rekken zodat ze zeker op je verdienen. Schooiers
pi_70979219
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:49 schreef o.us het volgende:
Wat zijn dat nou voor kutmensen? Heb ik mijn OV-Chipkaart verloren (in Rotterdam-Centrum, duh) met een abbo er in en ik eis dat ie zsm geblokkeerd moet worden en dat ik een vervange kaart krijg.
Bel ik de klantenserivice op dat een 0900 nummer heeft en moet ik verdomme 10 cent per minuut betalen! Verdienen ze niet genoeg aan hun producten? Dat dit kan in Nederland!
PLUS ik zit nu al aan de vijfde minuut dat die bitch tegen mij zegt dat alle medewerkers in gesprek zijn dus ik heb al ¤0,50 verloren plus 5 belminuten voor nada, niks en noppes.
Tsja, wie verliest z'n kaart. Jij? Of de klantenservice?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:36:14 #13
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70979742
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, wie verliest z'n kaart. Jij? Of de klantenservice?
Ik natuurlijk maar het komt er op neer dat je over het algemeen een betaallijn moet bellen om een fout te herstellen die ZIJ meestal gemaakt hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 14-07-2009 20:36:55 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_70979825
Denk je dat een miep van de klantenservice ook 10 cent kost?
pi_70979884
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik natuurlijk maar het komt er op neer dat je over het algemeen een betaallijn moet bellen om een fout te herstellen die ZIJ meestal gemaakt hebben.
Omdat het geld kost bellen mensen korter waardoor je ook minder lang in de wachtrij hangt.
Mijn tijd is wel wat duurder dan 10 cent per minuut, dus ik kan er wel mee leven.
pi_70982947
gisteren 2 minuten gebeld met de sns bank 3.50 euro kwijt
pi_70983962
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:11 schreef appy het volgende:
gisteren 2 minuten gebeld met de sns bank 3.50 euro kwijt
Je claimt nergens dat je dat geld aan bellen kwijt was.
pi_70984195
Achter elk betaalnummer zit ook een normaal nummer. Beetje googlen en je hebt ze zo gevonden.
pi_70984280
VRAAG ALEX DAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')