Dat weet je niet....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:45 schreef longinus het volgende:
dat zegt weinig, maar die betaald hebben komen in ieder geval
Stuk of 14 nu, hoop dat de anderen nu ook over de brug komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:10 schreef Q. het volgende:
Al 8 betalingen binnen, ik vind het nu al een geslaagde meet.
Nee, veel meer, maar het precieze aantal weet ik niet, heb Danny om een update gevraagdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:10 schreef Q. het volgende:
Al 8 betalingen binnen, ik vind het nu al een geslaagde meet.
Update pleasequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, veel meer, maar het precieze aantal weet ik niet, heb Danny om een update gevraagd
Voor 5 september mag ik hopenquote:
De huidige lijst stimuleert inderdaad niet echt om aan te melden, jullie hebben alleen maar jezelf er mee hoor als jullie dat ding niet updaten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Kan die lijst eens geüpdate worden? Dat zou erg gemakkelijk en overzichtelijk zijn.
Check FB.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Sinceria het volgende:
Gaat de meet nog door of hoe zit dat?
De meest recente mededeling is van vorige week woensdag, dat er een update zou komen m.b.t het aantal binnengekomen betalingen. Sindsdien is er radiostilte, tenzij ik wat over het hoofd zie.quote:
Danny was te druk met allerlei grappenmakers. Maar de communicatie is idd wel echt weer typisch Desch Foksch met als gevolg dat veel mensen afhaken door de vele onduidelijkheden. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De meest recente mededeling is van vorige week woensdag, dat er een update zou komen m.b.t het aantal binnengekomen betalingen. Sindsdien is er radiostilte, tenzij ik wat over het hoofd zie.
Ja, dat bedoel ik. Ik snap dat het druk is met die hack enzo maar even een berichtje plaatsen over hoe en wat kost hooguit een paar minuten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Danny was te druk met allerlei grappenmakers. Maar de communicatie is idd wel echt weer typisch Desch Foksch met als gevolg dat veel mensen afhaken door de vele onduidelijkheden. Gemiste kans.
eens, wij krijgen ook niets door op het moment (organisatie)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik snap dat het druk is met die hack enzo maar even een berichtje plaatsen over hoe en wat kost hooguit een paar minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |