Deze week heb ik al 3 torren uit het raam geflikkert...blijkbaar is er eentje tussen mijn onderbroeken gekropenquote:
Als er iets in mijn pisbuis kruipt had ik dat heus wel gevoeld hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:59 schreef J.Herrer het volgende:
Torren kruipen trouwens je pisbuis binnen en leggen daar eitjes
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb weleens een koningin wesp(of bij weet niet meer) in m'n trui gehad. Ging ik hem aan doen hoorde ik een geluid ik dacht dat de rits het maakt of zo ik kijk omhoog ineens zo'n fucking groot beest
Maar een tor in je onderbroek die je uit doet! Je vond het wel lekker dat gekriebel?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik had een tor met een piepklein onderbroekje verwacht ofzo toen ik de TT las
TS heeft een SOA en is gekriebel in z'n broek gewend dus besteedde niet veel aandacht aan een tor in z'n onderbroek.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:04 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Maar ik voelde wel wat gekriebel maar ik besteedde er niet zoveel aandacht aan.
De kans dat jij een SOA oploopt lijkt mij erg klein...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
TS heeft een SOA en is gekriebel in z'n broek gewend dus besteedde niet veel aandacht aan een tor in z'n onderbroek.
OMG HOE GRAPPIG EINSZ"¤1!!!"1""2!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:07 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De kans dat jij een SOA oploopt lijkt mij erg klein...
Je kan nu eenmaal via je rechterhand geen SOA oplopen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik had een tor met een piepklein onderbroekje verwacht ofzo toen ik de TT las
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |