Je bent een schatquote:
Jij hebt zeker bijdehantjes op vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef BigKahuna het volgende:
Als het jou niet uitmaakt, waarom open je dan een klaagtopic?
Jij hebt zeker de lolbroek aanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt zeker bijdehantjes op vandaag.
Ik kom net van het Yuri-grapjes-topicquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
En daarna gewoon van het dashboard een flinke lijn gesnoven?
Grapske
In de auto toch gewoon met een sleutelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Grapske
HIHIHIHIHI DAAR HEB JE ME.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt zeker bijdehantjes op vandaag.
Sleutelpunteren !!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
In de auto toch gewoon met een sleutel
Doordeweeks gebruik ik geen drugsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Grapske
En stel een uberlijp feest is op een woensdagavond, donderdag heb je de ganse dag vrij.quote:
Laat ik het anders formuleren. Als ik de zelfde of de volgende dag verantwoordelijke dingen moet doen gebruik ik geen drugsquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En stel een uberlijp feest is op een woensdagavond, donderdag heb je de ganse dag vrij.
Dan wel toch ?
Standaard af fabriek velgen, maar 1 velg bij de dealer bestellen is duurder dan 4 nieuwe bij de bandenboer hier om de hoek.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef Mr.Talisker het volgende:
Waarom vier nieuwe velgen, er is er toch maar één stuk?
TS heeft vermoedelijk zo'n cheap-ass Halfords-setje dat niet meer gemaakt wordt
Wat een rijstijlquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |