heb je kopie van de urenbriefjes?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef Kojack1980 het volgende:
Ik heb op dit moment een conflict met mijn werkgever. Ik werkte op een nul-uren-contract en moest declaraties voor het gewerkt aantal uren indienen. Ik heb deze declaraties ingediend maar middels een brief werd mij medegedeeld dat ik in totaal 22 weken niet uit krijg betaald.
Als eerste reden was er het inleveren van declaraties voor mijn indiensttreding (ik werkte er twee maanden voordat ik officieel in dienst was) en deze declaraties worden verwerkt in de maanden dat ik wel in dienst was. Daarnaast heb ik een declaratiebriefje volgens hun administratie niet duidelijk ingevuld (een ziektedag) en wordt er plots (zes maanden na dato) aangegeven dat ik niet voldoende producten heb geleverd en geen contact had met mijn projectleider, terwijl ik aantoonbare producten heb en praktisch dagelijkse besprekingen had met mijn projectleider.
Ik krijg sterk het gevoel om vanwege jaarlijkse budgetregelingen binnen het bedrijf dat ik leeg wordt gezogen, David tegen Goliath. Wie kan mij voorzien van advies?
Dit vind ik heel raar! Hoe kan dit?quote:(ik werkte er twee maanden voordat ik officieel in dienst was)
Wat wordt verstaan onder te weinig? Welke (schriftelijke) afspraken zijn er gemaakt? Wat staat er precies in je contract?quote:en wordt er plots (zes maanden na dato) aangegeven dat ik niet voldoende producten heb geleverd
En die bevestigt dat ook? Niet alleen tegenover jou, maar ook tegen de rest van de organisatie?quote:praktisch dagelijkse besprekingen had met mijn projectleider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |