Tja, op die manier is het lekker speculeren natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Was ik maar een vrouw, dan verzon ik ook een verhaaltje over ongewenste intimiteiten en kon ik cashen.
Doet me denken aan mijn oude middelbare school. Meisje zei dat ze aangerand was door een leraar. Die man had helemaal niks gedaan en was gewoon een erg toffe docent, maar direct op non actief gesteld en een onderzoek gestart etc. Bleek dus later dat ze alles maar had verzonnen om aandacht te krijgen.
Iedereen gelooft zo'n onschuldig meisje ook direct en de leraar is dan een vieze oude man. Andersom is het een stuk minder erg, lerares met jongen. Zie ook die South Park aflevering die dat goed in beeld brengt.
Idd, telegraaf reacties. ' Ik stem nu heeul PVV hoor! 'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar bij Marokkanen zijn we al snel geneigd om te denken dat ze het verzinnen. Zie ook de reacties onder het Telegraaf-bericht die dat goed in beeld brengen
Ik ben geen PVV stemmer. Maar tja, Marokkanen. Het is over het algemeen gewoon kutvolk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:34 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Idd, telegraaf reacties. ' Ik stem nu heeul PVV hoor! '
Leraren horen gewoon altijd objectief te blijven en mensen nooit persoonlijk aan te vallen, zelfs niet om de kleinste dingen. Het is gewoon erg irritant, leraren zijn er om les te geven niet om hun persoonlijke frustraties op je te uiten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso als je kramp en hyperventilatie krijgt omdat iemand viswijf tegen je zegt ben je behoorlijk labiel en moet je je maar melden bij het riagg.
Zo denkt deze bevolkingsgroep eveneens over jouw soortquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV stemmer. Maar tja, Marokkanen. Het is over het algemeen gewoon kutvolk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef RemcoDelft het volgende:
1 voordeel... Het wordt mooi gekort op d'r uitkering!
He-le-maal doorgeslagen: "Ik kan niet meer werken omdat iemand me voor viswijf heeft uitgemaakt"... Wedden dat ze wel kon werken als ze geen gratis eten en geld kreeg van de Staat?
Alsof ze 1 keer viswijf zou zijn genoemd?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso als je kramp en hyperventilatie krijgt omdat iemand viswijf tegen je zegt ben je behoorlijk labiel en moet je je maar melden bij het riagg.
Het mag dan een overdreven reactie zijn van die studente, maar je weet natuurlijk niet hoe erg het precies was. Ik kan me voorstellen dat structureel de grond in gestampt worden best grote gevolgen kan hebben, vooral van een docent naar een studente. Niet iedereen komt daar even gemakkelijk overheen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:02 schreef superworm het volgende:
Klinkt als een chronisch geval van aanstelleritis.
Nice!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Was ik maar een vrouw, dan verzon ik ook een verhaaltje over ongewenste intimiteiten en kon ik cashen.
Doet me denken aan mijn oude middelbare school. Meisje zei dat ze aangerand was door een leraar. Die man had helemaal niks gedaan en was gewoon een erg toffe docent, maar direct op non actief gesteld en een onderzoek gestart etc. Bleek dus later dat ze alles maar had verzonnen om aandacht te krijgen.
Iedereen gelooft zo'n onschuldig meisje ook direct en de leraar is dan een vieze oude man. Andersom is het een stuk minder erg, lerares met jongen. Zie ook die South Park aflevering die dat goed in beeld brengt.
Wat doen ze hier nog dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef Deadre het volgende:
[..]
Zo denkt deze bevolkingsgroep eveneens over jouw soort
Nee toch? De school heeft het schikkingsvoorstel geaccepteerd. Dat is geen besluit van de rechtbank.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:09 schreef Meh7 het volgende:
Dit heeft de rechtbank dus besloten? Wat een stemmingmakerij weer door de telegraaf.
Ach, piraten krijgen ook nog steeds geld, en met terroristen wordt ook onderhandeld... Blijkbaar leren we het niet snel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef LXIV het volgende:
Nog vreemder dat hier aan toegegeven wordt. Je kunt wel beredeneren: dat is goedkoper dan doorprocederen, maar er wordt op deze manier wel een precedent geschapen. En als nog 10 miepjes denk zo te kunnen cashen kost het uiteindelijk veel meer.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:46 schreef Py het volgende:
[..]
Nee toch? De school heeft het schikkingsvoorstel geaccepteerd. Dat is geen besluit van de rechtbank.
http://www.ad.nl/utrecht/(...)chadevergoeding.htmlquote:De klachtencommissie van de Hogeschool Utrecht oordeelde dat K. inderdaad verbaal werd geïntimideerd en adviseerde de directie om de leraar een berisping te geven. Ook de commissie gelijke behandeling keek er naar en stelde K in het gelijk.
De school stemde in met een schikking, maar erkent nadrukkelijk geen aansprakelijkheid. Volgens advocaat Jacqueline Meyst-Michiels van de Hogeschool Utrecht ontkent de leraar de aantijgingen. De rapporten van de klachtencommissies worden bovendien bestreden omdat er kritiek is op de zorgvuldigheid van de procedure. ,,Dat we een schikking treffen is omdat we vinden dat verder procederen niet in het belang is van beide partijen. Dat kost al snel twee jaar en dan zouden we het bedrag aan juridische kosten ook kwijt zijn.
De leraar is volgens de advocate overigens wel berispt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |