Geile Mossel , die lust ik welquote:
Van het weekend nog een pannetje weggewerkt J. Flesje bier in de pan, ff de kook erover en eten maar. Ze waren goe-hoed!quote:
Zo doe ik het ook , naja ik fruit eerst nog wat soepgroente, een ui , en een winterwortelquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van het weekend nog een pannetje weggewerkt J. Flesje bier in de pan, ff de kook erover en eten maar. Ze waren goe-hoed!
Ja, die had ik er ook bijgemikt. Goed bakkie had ik hoor, bijna geen slechte mosselen en al helemaal geen zand. (Alleen jammer van die krabbetjes altijd)quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook , naja ik fruit eerst nog wat soepgroente, een ui , en een winterwortel
Als ik een bak koop haal ik het bij de LIDL (goede mosselen) , maar meestal haal ik een zak prins en dingemansquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die had ik er ook bijgemikt. Goed bakkie had ik hoor, bijna geen slechte mosselen en al helemaal geen zand. (Alleen jammer van die krabbetjes altijd)
Ik had nu de jumbo's van de visboer, echt super. Teringduur, maar goed spul.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik een bak koop haal ik het bij de LIDL (goede mosselen) , maar meestal haal ik een zak prins en dingemans
Je krijgt er liters zaad van men!quote:
Spuiten A, spuiten!quote:
Een heel ranzig hotlink protectie plaatje.quote:
Das idd prettig J.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:12 schreef Jarno het volgende:
Gelukkig word het lekker teringweer de komende week..
Ja J dat zou toch een nare tijd zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:14 schreef Jarno het volgende:
Anders zou je je maar vol laten lopen met koud bier en dergelijke J!
Ach, wie weet gebeurt dat vanzelf straks H!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ging zwaar onder invloed om half 4 pas naar bed.
Om 6 uur ging de wekker.
Nu wil ik dood.
whehehehe ik snappum hoooooooor!quote:
Ik hoop het J. Ik hoop het.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, wie weet gebeurt dat vanzelf straks H!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |