Ze woont nog bij dr ouders, ze is een huis aan bouwen met haar nieuwe vriendquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Anosmie het volgende:
Zeg H.
Die berkenmeubeltjes zijn toch wel naar haar gegaan in de boedelscheiding hoop ik.
DD i guessquote:
Bij haar jesters heb ik altijd een bepaald gevoel, die dingen zijn keihard, net silliconen maar dan echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik vind het best flinke jesters hoor!
Oh zo een mokkel met van die siliconen heb ik hem ook es ingeduwd , speelt best leuk die dingen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bij haar jesters heb ik altijd een bepaald gevoel, die dingen zijn keihard, net silliconen maar dan echt.
Siliconen dingen ken je gewoon mee voeballen men.quote:
Jamaar deze zijn echt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Siliconen dingen ken je gewoon mee voeballen men.
*visual*quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Siliconen dingen ken je gewoon mee voeballen men.
Ik ga straks even aan de jouwne zitten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik vind het best flinke jesters hoor!
*visual*quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga straks even aan de jouwne zitten.
Das leuk voor je schatje straksquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:32 schreef Houzer het volgende:
Ik ben na het krijgen van die foto's wel gelijk geil
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Vraag eens of ze er één maakt dat ze voorover gebogen staat.
Jonge dat heb ik allang gevraagd, maar ze moest naar de kapperquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Vraag eens of ze er één maakt dat ze voorover gebogen staat.
De snol!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jonge dat heb ik allang gevraagd, maar ze moest naar de kapper
ik moest hardop lachenquote:
Alsof IK zou vragen: Maak een foto van je BH?quote:
Bij de kapper kan dat ook hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jonge dat heb ik allang gevraagd, maar ze moest naar de kapper
Zeau van he Snol ,je zit nu wel van die foto's naar me te sturen maar wat vind je vriend ervan ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Alsof IK zou vragen: Maak een foto van je BH?![]()
Ik ben gelijk begonnen over nakende jesters en ontblote graanschuren.
Maar ze wil het opbouwen, ik kan dr altijd nog chanteren dat ik het doorstuur naar de vriend, als ze niet gauw een foto van dr mossel maakt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Alsof IK zou vragen: Maak een foto van je BH?![]()
Ik ben gelijk begonnen over nakende jesters en ontblote graanschuren.
Maar ze wil het opbouwen, ik kan dr altijd nog chanteren dat ik het doorstuur naar de vriend, als ze niet gauw een foto van dr mossel maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |