SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thirteen!
De meervoudsvorm in deze zin is niet correct.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
het helpt als je met je duim en wijsvinger je hoofd zover achteruit drukt dat je achterhoofd je schouderbladen raken.
correct ende scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:22 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
De meervoudsvorm in deze zin is niet correct.
Ooooh die ken ik. Dat is kut zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef maikiemuis het volgende:
Nou ik heb mijn borstspier (links) verrekt. Ik loop de hele dag rond met het idee dat ik een hartaanval krijg!!
Daar zou ik echt helemaal gek van wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef maikiemuis het volgende:
Nou ik heb mijn borstspier (links) verrekt. Ik loop de hele dag rond met het idee dat ik een hartaanval krijg!!
Misschien een koudje gevat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:43 schreef maikiemuis het volgende:
jah daar word je ook gek van. Hoe ik eraan ben gekomen weet ik niet. Heel apart!
Je kan inderdaad niet diep ademhalen, en toevallig moet ik nu de hele tijd hoesten!! GRRR...
Dit zijn meer symptomen van long aidsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:43 schreef maikiemuis het volgende:
jah daar word je ook gek van. Hoe ik eraan ben gekomen weet ik niet. Heel apart!
Je kan inderdaad niet diep ademhalen, en toevallig moet ik nu de hele tijd hoesten!! GRRR...
Jamaar jamaar, dan ben ik toch deaud!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:02 schreef Acinonyx het volgende:
De oplossing, en lap in 1 keer van je nekpijn af !
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |