En wie moet dan het gras maaien? Ik geloof dat de slavernij al is afgeschaft namelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef LudoSanders het volgende:
Blijf binnen en werk aan je schrijfstijl.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik droomde vannnacht dat er een bromvlieg van het formaatje konijn voor mijn raam voorbij liep, door het open raam naar binnen vloog en aan mijn elleboog begon te knagen
TEH MUSIC DANCES TO TECHNO VIKING. Maar idd ja, dat is helemaal verrot, al die pokkebeesten in je ogenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:47 schreef leetzors het volgende:
Ook zo vreselijk op de scooter, klep van je helm even open en dan rijd je net door een zwerm kankervliegen.
Die beesten zijn helemaal erg man, met hun gebroem broem broem broem. Net als kevers enzo, domme beesten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Bek dicht over hommels, vuile klootzak![]()
![]()
.
Maar hommels doen niks.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die beesten zijn helemaal erg man, met hun gebroem broem broem broem. Net als kevers enzo, domme beesten.
Degene die ik vanochtend onder mijn kist plette zat mij toch zowaar te irriteren.quote:
Hou je muil over hommels. Hommels zijn bazen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die beesten zijn helemaal erg man, met hun gebroem broem broem broem. Net als kevers enzo, domme beesten.
Mensen die kisten dragenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Degene die ik vanochtend onder mijn kist plette zat mij toch zowaar te irriteren.
Fuck ja, en kokend water over die beesten heen gooien werkt ook niet echt goed, bij normale mieren wel. Kutbeesten!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vliegende mieren zijn eng! Vooral als de hele stoep er vol mee zit en je met open schoenen loopt.
Dat is helemaal fijn, en dan ga je sproeien, hoppa hele ruit zwart van de ranzigheidquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:54 schreef shifto het volgende:
Ik zie er ook steeds meer kapot spatten op me voorruit!
Zal ik eens kokend water over jou en je hele familie gooien? Mieren hebben ook gevoelens, hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Zipportal het volgende:
Ja, die soort van vliegende mieren. Is trouwens ook een voorbode op onweer. Gisteren maar eens een tegel weggehaald. Allemaal gewone mieren en een paar vliegende mieren onder. Die vliegende mier werd flink bereden volgens mij.
Kutbeesten gaan ook nooit dood. Gisteren heet water met schuurmiddel op ze losgelaten. Nu alweer een volgende lading onder de tegel.
Ja is goed. Ik zal mijn aansteker even pakken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal ik eens kokend water over jou en je hele familie gooien? Mieren hebben ook gevoelens, hoor![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat vind ik nou ook. Hou kan je een hommel nou ongedierte noemen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Bek dicht over hommels, vuile klootzak![]()
![]()
.
Ongedierte is niet diervriendelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zijn er ook manieren om dat (on)gedierte diervriendelijk te verwijderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |