En wie moet dan het gras maaien? Ik geloof dat de slavernij al is afgeschaft namelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef LudoSanders het volgende:
Blijf binnen en werk aan je schrijfstijl.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik droomde vannnacht dat er een bromvlieg van het formaatje konijn voor mijn raam voorbij liep, door het open raam naar binnen vloog en aan mijn elleboog begon te knagen
TEH MUSIC DANCES TO TECHNO VIKING. Maar idd ja, dat is helemaal verrot, al die pokkebeesten in je ogenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:47 schreef leetzors het volgende:
Ook zo vreselijk op de scooter, klep van je helm even open en dan rijd je net door een zwerm kankervliegen.
Die beesten zijn helemaal erg man, met hun gebroem broem broem broem. Net als kevers enzo, domme beesten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Bek dicht over hommels, vuile klootzak![]()
![]()
.
Maar hommels doen niks.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die beesten zijn helemaal erg man, met hun gebroem broem broem broem. Net als kevers enzo, domme beesten.
Degene die ik vanochtend onder mijn kist plette zat mij toch zowaar te irriteren.quote:
Hou je muil over hommels. Hommels zijn bazen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die beesten zijn helemaal erg man, met hun gebroem broem broem broem. Net als kevers enzo, domme beesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |