Waarom 3?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef RPG het volgende:
als ze er nu alleen woont en jij komt er bij moet ze wel meer afvalheffingen en gemeentelijke belastingen betalen (namelijk voor 3 in plaats van 1 persoon)
Dat is nu eenmaal de standaard bij een meerpersoonshuishouden.quote:
Omdat ze alleen regelingen kennen voor 1 persoon. Alles daarboven betaald automatisch voor 3 of je nou met 2 of 10 mensen bent.quote:
Die tarieven verschillen per gemeente, misschien staat er meer op de site van de betreffende gemeente?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:54 schreef SallySellsSalt het volgende:
Ok...
Dus alleen de gemeentelijke belastingen schieten omhoog? Zo'n 200-400 Euro per jaar?
Let er op dat je geen huurbescherming hebt als je zelf geen (onder)huurcontract hebt. Met jou plannen in het achterhoofd kun je ook geen medehuurder worden. Je hebt dan helemaal geen rechten als de hoofdhuurder om welke reden dan ook besluit het pand te verlaten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef SallySellsSalt het volgende:
Ik wil me laten inschrijven als inwonende bij een kennis en vraag me af wat de gevolgen voor haar zijn.
Zij werkt en krijgt geen enkele financiële tegemoetkoming van de overheid (zorgtoeslag, huursubsidie e.d.)
Ze betaalt wel alimentatie.
Verder heeft zij een huurhuis van de woningbouwstichting.
Ik ga daar tijdelijk inwonen en wil me dan ook in laten schrijven bij de gemeente. Het is een overbruggingsperiode van een 1/2 - 1 jaar en ik betaal zelf geen huur.
Ik heb wel wat info gevonden, maar dit heeft betrekking op inwonen bij een koophuiseigenaar.
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=79455
Wie heeft ervaring hiermee en/of weet hoe het zit? Alvast bedankt!
hehe, dat dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:15 schreef _Flash_ het volgende:
Dat hoor je niet vaak, dat een vrouw alimentatie betaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |