abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:27:03 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70960648
Bleh, wat voel ik me in mn hemd gezet.

3 maanden geleden. Contract bij orange loopt af binnekort dus overstappen naar T-mobile. Ik verander niet graag van aanbieder, maar orange is een aflopende zaak.

Nummerportering aangevraagd, alles wordt geregeld. Dus ik zit klaar op de overgangsdatum 7-7 niets:
8-7 SMS. helaas gaat het niet lukken uw numer over te zetten, u blijft vandaag nog bij uw huidige aanbieder.

9-7 geen signaal.
10-7 geen signaal, bellen met klantenservice.

Oh ja... hahah het is niet gelukt omdat er een storing was. Ik porteer u zelf wel even.
Oeps, dat kan niet want de datum voor portering is in het verleden... Dan moet u maar even wachten.
- Euhm,, hoe lang dan?
Morgen, of na het weekend...
- Hmm, vooruit, kan je me misschien laten weten wanneer ik aan de beurt ben?
Ja hoor
- Fijn.

Maandag nog geen signaal, maar weer eens bellen dus.
Nee meneer kan tot donderdag duren
- Wtf? Dan zit ik 8 dagen zonder signaal, zelfs mn tijdelijk nummer werkt niet. Wil orange me dan misschien weer aansluiten?
Nee dat willen ze niet.
- Mag ik dan weten wanneer ik weer kan bellen, ik vind donderdag nogal vaag.
Nee dat vertellen we niet. Technische afdeling is niet bereikbaar
-

Dan maar naar de phonehouse...
- Ik bel wel even met de helpdesk. Grietje krijgt het zelfde verhaal + sneer dan had je maar moninet moeten lezen en nummers die geporteerd hadden moeten worden verhuizen naar andere datum. Ookal stond de portering 3 maanden van te voren ingepland.
Dat schiet dus niet op. Contract kan ik niet annuleren want dan ben ik mn nummer kwijt.

Dinsdag geen signaal, dus maar weer eens bellen.
Zelfde verhaal. Kan ook telefonisch geen klacht indienen, wat wel op de tmobile site staat.

Klacht: Ik, als trouwe klant (dutchtone ftw) voel me aardig genaaid door Tmobile. Het totale gebrek aan creativiteit bij de helpdeskmedewerkers is stuitent. Je Technische Dienst is geen onneembaar bastion, die moeten ook communiceren en al gaat dat niet goedschiks...

Zo pest je klanten weg.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_70960863
tl;dr
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:34:31 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70960899
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:33 schreef Kafka. het volgende:
tl;dr
Ja, helemaal mee eens
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:39:01 #4
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_70961042
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:34 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ja, helemaal mee eens
Too long'; didn't read
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:43:16 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70961212
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:39 schreef Hyman het volgende:

[..]

Too long'; didn't read
ik weet dat het een lang verhaal is
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_70961291
Ik moet in november ook van orange naar t-mobile,
Thanks for the heads up
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:47:12 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70961337
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:45 schreef Rijpie het volgende:
Ik moet in november ook van orange naar t-mobile,
Thanks for the heads up
1 tip, zoek uit of er onderhoud is in die week
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:03:00 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71002036
en opeens realiseer je je weer hoe verschikkelijk betrekkelijk problemen kunnen zijn
Pff, dan maar een weekje niet bellen. Altijd beter dan een auto ongeluk, een terminale ziekte of verplicht sky radio moeten luisteren...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:11:47 #9
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_71002320
Vodafone, never a problem
Heb ook orange gehad in het verleden, was een en al bagger. T-mobile niet bij gezeten, had ik al te veel slechte verhalen over gehoord.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:54:38 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71034608
orange had ik gek genoeg nooit problemen mee.... soms wat tegenvallend ontvangst, maar dat was het wel...

8 days and counting.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71034692
TS, vertel me eens waarom ik geinteresseerd zou moeten zijn in jouw tmob misere
pi_71034832
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Jumparound het volgende:

Klacht: Ik, als trouwe klant (dutchtone ftw) voel me aardig genaaid door Tmobile. Het totale gebrek aan creativiteit bij de helpdeskmedewerkers is stuitent. Je Technische Dienst is geen onneembaar bastion, die moeten ook communiceren en al gaat dat niet goedschiks...

Zo pest je klanten weg.
Stuiteren ze daar rond?
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:02:30 #13
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_71034889
Topics over T-Mobile, Telfort, KPN en UPC enz
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:07:39 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71035094
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Frank-NL het volgende:
TS, vertel me eens waarom ik geinteresseerd zou moeten zijn in jouw tmob misere
Open er een topic over
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:08:31 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71035132
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Bramg het volgende:

[..]

Stuiteren ze daar rond?
oeps
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:08:59 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71035145
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:02 schreef Saaaaab het volgende:
Topics over T-Mobile, Telfort, KPN en UPC enz
Gaaaaap
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 20 juli 2009 @ 11:56:57 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71144391
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Frank-NL het volgende:
TS, vertel me eens waarom ik geinteresseerd zou moeten zijn in jouw tmob misere
Beste Frank-NL
Vandaag is er nog steeds geen signaal
Standaard antwoord van T-mobile, we weten het niet

Hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 juli 2009 @ 12:00:18 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71144473
Ben van vodafone naar T-Mobile gegaan, nergens last van gehad.
Heb op de dag zelf m'n mobiel ff uit en weer aan gedaan, meteen ontvangst van T-Mobile.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:02:21 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71144531
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
Ben van vodafone naar T-Mobile gegaan, nergens last van gehad.
Heb op de dag zelf m'n mobiel ff uit en weer aan gedaan, meteen ontvangst van T-Mobile.
dat verwachte ik ook, anderhalve week geleden
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71144533
Dankzij de T mobile klantenservice werd mijn mobiele internet rekening van 800¤ omgezet naar een abbo van een tientje. Dus jij zuigt gewoon!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:03:58 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71144571
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:02 schreef sleutelboss1 het volgende:
Dankzij de T mobile klantenservice werd mijn mobiele internet rekening van 800¤ omgezet naar een abbo van een tientje. Dus jij zuigt gewoon!
ik denk het
"niet geneukt, toch genaaid"
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71144602
Vervelend ja, mijn telefoon wordt als het goed is 27 juli overgezet, ik krijg er zelfs smsjes van, nog 8 dagen.. hopelijk gaat het bij mij wel goed. Heb jij een tijdelijk nummer gekregen en doet deze het ook niet bij jou? dat heb ik ook..
pi_71144647
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:03 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik denk het
"niet geneukt, toch genaaid"
Het is wel kut voor je, abbo geld niet betalen of terug vangen.

Ik ben dus ook overgestapt van Orange naar T mobile en dat ging ook perfect.

Succes er mee!
  maandag 20 juli 2009 @ 12:08:43 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71144712
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef Mereltje het volgende:
Vervelend ja, mijn telefoon wordt als het goed is 27 juli overgezet, ik krijg er zelfs smsjes van, nog 8 dagen.. hopelijk gaat het bij mij wel goed. Heb jij een tijdelijk nummer gekregen en doet deze het ook niet bij jou? dat heb ik ook..
Mijn portering viel in een onderhoudsweek. en ondanks dat de portering al 3 maanden van tevoeren was aangevraagd hebben ze het toch weten te verneuken.

Nee, mn tijdelijk nummer doet het niet. Geen idee waarom, maar w/s omdat ik al wel in het systeem sta met mn oude nummer.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:42:00 #25
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_71457162
Heb van de week zo'n Web & Walk manager aangeschaft van T-Mobile. Alsof er doping van Jan Ullrich in zit, zo snel doet 'ie het! Top-apparaatje, stekkertje prikprak, heb hem zelluf ook.

Ze mogen je gewoon niet, Ariër.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:55:31 #26
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71459591
joh beugelbek, shut the fuck up
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71463666
Doet tie het inmiddels al? die van mij op 27 juli meteen, al kwam ik er eerst wel achter dat ik de simkaart er niet goed ingedaan had en pas na de 3e keer pincode intoetsen erachter kwam dat die nieuwe pincode bij de telefoon zat
pi_71464010
Wat een verhaal
Ik las een paar regels die me opvielen, onder andere het stukje over "geen signaal".
Ik heb een iPhone 3G met abo bij T-Mobile (helaas de enige provider in Nederland die dit aanbied) en ook ik heb last van slechte ontvangst
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:44:22 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71464485
Ik heb een nog erger verhaal.

4 maanden geleden wilde ik overstappen van T-mobile naar BEN. Kreeg netjes simkaartpakket etc. Nummerbehoud was aangevraagd. Vanwege opzegtermijn zou het contract na 3 maanden ingaan. Na 2,5 maand toch maar even gebeld over de status van nummerbehoud. Want op de website bleef maar staan dat nummerbehoud was afgewezen, dat ze het opnieuw hadden aangevraagd en contact met me zouden opnemen als er gegevens ontbraken. Was dus afgewezen, omdat ik het imei-nummer verkeerd zou hebben doorgegeven. Wat niet waar was, wat ik kan aantonen met de kopie van mijn zelf-ingevulde aanvraag via internet. Bovendien vertelde een medewerker me dat ze me een mail hadden gestuurd, waarin ze vroegen hun te bellen. Nooit gekregen! Afijn, de nummerportering kon wel weer worden aangevraagd, maar zou niet eerder door kunnen gaan dan 5 oktober. Aangezien ik er niet van houd ten onrechte beschuldigd te worden en om 3 maanden langer te wachten op mijn abbo, heb ik de boel laten cancellen. Ben zou de nummerbehoudaanvraag annuleren.

Poging 2. Simonly bij Telfort. Online aangevraagd. Ging allemaal prima, nummerbehoud aangevraagd en simkaart geactiveerd. Ik heb daarbij rekening gehouden met de opzegtermijn van mijn huidige provider, en heb aangegeven dat het abonnement pas 17 augustus 2009 in moet gaan. Maar nu heb ik toch al een factuur gekregen, van 22-06 tot 21-07. Met ook nog eens en keer een verkeerd abonnement, 300 minuten voor 16,95. Terwijl in het meegestuurde contract staat dat ik 300 minuten voor 10,95 heb, plus 100 sms en internet.
Medewerker gesproken, moe een kopie contract opsturen + motivatie dat ik m'n geld terug vinden. volslagen idioot, maar goed. En oh ja nummerportering was fout gegaan, zei ze toen ik ernaar vroeg (waarom laten ze je dat niet weten???!). T-mobile had het afgewezen omdat er volgens hen nog een aanvraag liep.
Ik bellen met Ben, ja de aanvraag was allang ingetrokken. Ik bellen met T-mobile, verklaring: door een stroing in onze systemen lopen we en maand (!) achter met nummerbehoudaanvragen. Medewerker dacht dat de aanvraag van Telfort verloren was gegaan, maar hij zag verder geen lopende aanvragen staan, ook niet van Ben. Ik moest Telfort maar weer bellen om de aanvraag opnieuw te laten doen. En dat is nu de status. Ik weet niet eens zeker of het nu allemaal wel goed gaat.

Ondertussen kost dit me gewoon geld! Want mijn Telfortbbo gaat gewoon in 17 augustus en ik heb er een hard hoofd in dat nummerbehoud dan rond is.

Kutzooi.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:48:19 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71464590
En ik zie nu net dat dit gekut me al 9 euro aan telefoonkosten buiten mijn belbundel heeft gekost. Wat een zeikland is dit toch ook.
Die bedrijven lekker fuckuppen en de klant het gelag laten betalen. Godverdegodver....
pi_71464912
Jou naam alleen al zorgt ervoor dat ik dit niet wil lezen, tmobile is kut, heeft nergens bereik en orange is net zo kut


KPN/HI FTW!
i am more freaky thhan most of you normal peoples
pi_71471169
KPN FTW
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:20:44 #33
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71473456
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef Nerzhul het volgende:
Jou naam alleen al zorgt ervoor dat ik dit niet wil lezen, tmobile is kut, heeft nergens bereik en orange is net zo kut


KPN/HI FTW!

mag ik je aanraken?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:21:52 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71473496
lekker dan aventura... idd, struisvogelpolitiek.
we zijn niet bezoekbaar en de verantwoordelijke afdeling is niet bereikbaar... en de tering voor je
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71473624
Ik heb morgen een nummerportering van vodafone naar t-mobile (het duurde met 3 weken om het bij t-mobile op een goede datum te krijgen, gelukkig wel ruim vantevoren aangevraagd). Dit beloofd al veel goeds.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:37:53 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71474237
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik heb morgen een nummerportering van vodafone naar t-mobile (het duurde met 3 weken om het bij t-mobile op een goede datum te krijgen, gelukkig wel ruim vantevoren aangevraagd). Dit beloofd al veel goeds.
Ik duim voor je!

Ik vind het ongelofelijk dat ze nummerporteringen afwijzen of niet doorvoeren omdat ze door een nieuw ingevoerd systeem op achter zijn/gegevens verloren gaan.

Ik weet inmiddels dat mijn numme op 28 augustus wordt omgezet. 11 dagen later dan ik wilde en ook 11 dagen nadat mijn nieuwe abbo ingaat. Zit dus ongewild 11 dagen lang met een dubbel abonnement. Nou is dat niet heel dramatisch, maar toch ben ik door hun gekut meer geld kwijt dan nodig was.
pi_71475845
quote:
Kan ook telefonisch geen klacht indienen, wat wel op de tmobile site staat.
? Dat MOET kunnen. Dat klachtenformulier kunnen ze zelfs aan de andere kant van de lijn samen met je invullen zodat jij dat niet zelf hoeft te doen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:29:54 #38
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71480762
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik heb morgen een nummerportering van vodafone naar t-mobile (het duurde met 3 weken om het bij t-mobile op een goede datum te krijgen, gelukkig wel ruim vantevoren aangevraagd). Dit beloofd al veel goeds.
3 maanden van tevoren was neit genoeg bij mij
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:31:23 #39
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71480778
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:23 schreef stefan1187 het volgende:

[..]

? Dat MOET kunnen. Dat klachtenformulier kunnen ze zelfs aan de andere kant van de lijn samen met je invullen zodat jij dat niet zelf hoeft te doen.
mja, helldesk he. ik mocht een brief schrijven
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71489488
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:29 schreef Jumparound het volgende:

[..]

3 maanden van tevoren was neit genoeg bij mij
Bij mij is het goed gelukt. Binnen een uur was ik geporteerd.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:17:25 #41
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71489735
gelukkig maar
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:30:34 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72136697
Gelukkig zijn ze toch consequent...

reking van 135 euro...
Ja meneer, maar aansluitkosten en web&walk moet u toch betalen
- Niet, kijk maar na in mn contract
Ga ik doen
5 minuten later
Goh, u heeft gelijk
-Dus rekening wordt lager?
Nee, volgende maand brengen we het verschil in rekening.
- Euhm, het is mijn geld.
Tja het kan terug gestort worden ,maar dan moet u zelf even bellen
- Hallo, kunnen jullie nou eens mij voor de verandering op de hoogte houden?
Ja, dat doen we met die factuur.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_72165697
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Jumparound het volgende:
Gelukkig zijn ze toch consequent...

reking van 135 euro...
Ja meneer, maar aansluitkosten en web&walk moet u toch betalen
- Niet, kijk maar na in mn contract
Ga ik doen
5 minuten later
Goh, u heeft gelijk
-Dus rekening wordt lager?
Nee, volgende maand brengen we het verschil in rekening.
- Euhm, het is mijn geld.
Tja het kan terug gestort worden ,maar dan moet u zelf even bellen
- Hallo, kunnen jullie nou eens mij voor de verandering op de hoogte houden?
Ja, dat doen we met die factuur.

Zucht. Dit is je karma. Had je maar geen katten moeten kopen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:30:46 #44
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72171119
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Zucht. Dit is je karma. Had je maar geen katten moeten kopen
Ik hoop echt dat je huisgenoot een cracklab gaat beginnen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_72190830
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:30 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je huisgenoot een cracklab gaat beginnen
Heb je eindelijk een goedkoop adresje!
pi_72190978
Jumparound, of je begrijpt niets van boekhouden, of je zeurt.

Ze schrijven teveel af, dat gebeurt 804533423x per week bij een willekeurige provider (Vodafone,KPN, Telfort you name it). Altijd worden er aansluitkosten verkeerd berekend, nummers niet overgenomen, diensten verkeerd op de factuur gezet en kortingen niet doorbelast.

Dat ze het dan verrekenen dat komt omdat de boekingsperiode al berekend is. En dus kan je niet on the fly geld terug krijgen. Technisch gezien kan dat, maar administratief gezien niet. Bovendien is daar de mankracht blijkbaar niet voor en gaat alles automatico. Zo ook het feit dat nummerportering van 3 naar 1 maand kon. Dat kan zelfs in 1 seconde technisch gezien (helpdeskmedewerker met voldoende rechten hoeft dat maar aan te klikken en voila binnen 24 uur mutatie).

Ik porteer op mijn werk ook Orange mensen, en die nummerportering houden wij in de gaten, en we bellen zelf als het niet goed gaat.

Het tutje bij The Phone House heeft dus niet jou nummerportering in de gaten gehouden.

Wat ze moet doen, is je portering zsm in laten gaan, dan zit je nog maar een paar dagen zonder signaal, maar beter dat dan dat je je nummer terug vind in de spooler. Dan ben je hem namelijk kwijt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:25:06 #47
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72191774
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 02:50 schreef W00fer het volgende:
Jumparound, of je begrijpt niets van boekhouden, of je zeurt.
Nou zou het godver mooi worden... Ja meneer, we maken fouten! Onze schuld maar het is uw probleem
quote:
Ze schrijven teveel af, dat gebeurt 804533423x per week bij een willekeurige provider (Vodafone,KPN, Telfort you name it). Altijd worden er aansluitkosten verkeerd berekend, nummers niet overgenomen, diensten verkeerd op de factuur gezet en kortingen niet doorbelast.
Hallo! Verantwoordelijkheid nemen! Niet wachten totdat de klant belt! CONTROLEREN VOORDAT JE FACTUREN ERUIT GOOIT! Moet ik ook op mn werk en als ik een fout maak moet ik het ook herstellen, per direct. het is gewoon luiigheid.
quote:
Dat ze het dan verrekenen dat komt omdat de boekingsperiode al berekend is. En dus kan je niet on the fly geld terug krijgen. Technisch gezien kan dat, maar administratief gezien niet. Bovendien is daar de mankracht blijkbaar niet voor en gaat alles automatico. Zo ook het feit dat nummerportering van 3 naar 1 maand kon. Dat kan zelfs in 1 seconde technisch gezien (helpdeskmedewerker met voldoende rechten hoeft dat maar aan te klikken en voila binnen 24 uur mutatie).
Dus je punt is?
quote:
Ik porteer op mijn werk ook Orange mensen, en die nummerportering houden wij in de gaten, en we bellen zelf als het niet goed gaat.

Het tutje bij The Phone House heeft dus niet jou nummerportering in de gaten gehouden.
Good for you. Dat is service.
quote:
Wat ze moet doen, is je portering zsm in laten gaan, dan zit je nog maar een paar dagen zonder signaal, maar beter dat dan dat je je nummer terug vind in de spooler. Dan ben je hem namelijk kwijt.
Dat heb ik ze ook verteld, maar tadaaaaaa "nee meneer, de afdeling die daar over gaat is niet bereikbaar. Ze reageren ook niet op mails, en de helldeskopzichter is niet aanwezig. Kortom, u ziet maar wanneer u weer kunt bellen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:28:00 #48
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72191800
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 02:22 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Heb je eindelijk een goedkoop adresje!
Als die andere prutsers komen helpen.....

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:40:41 #49
232982 henkdevlieg
Niet dood slaan.
pi_72192828
Mijn overstap van Orange naar T-mobile ging gewoon zonder problemen. Het enige probleem is dat ik mijn saldo niet kan opvragen ivm storingen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:03:58 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72193255
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:40 schreef henkdevlieg het volgende:
Mijn overstap van Orange naar T-mobile ging gewoon zonder problemen. Het enige probleem is dat ik mijn saldo niet kan opvragen ivm storingen.
"Ze" kunnen het wel Er moet alleen geen onderhoud of storing zijn
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_72194841
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:48 schreef Aventura het volgende:
En ik zie nu net dat dit gekut me al 9 euro aan telefoonkosten buiten mijn belbundel heeft gekost. Wat een zeikland is dit toch ook.
Die bedrijven lekker fuckuppen en de klant het gelag laten betalen. Godverdegodver....
tja dit soort problemen krijg je dan hè, met mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

abo met nummerbehoud aanvraag via internet is sowieso vragen om ellende, alleen een nieuw nummer lukt nog wel, voor de rest gewoon naar de winkel gaan waar het door echte mensen geregeld wordt ipv een systeem.

Gierige motherfuckers die je in de winkel voorlicht over abonnementen en die dan vervolgens tegen je zeggen: nou bedankt, dan ga ik thuis nog wel even op internet 'kijken'. Ofwel, ik ga met mijn stomme kaaskop wel ff een abo'tje scoren en dan vervolgens overal huilen als het niet goed gaat
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:41:31 #52
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72195518
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:12 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

tja dit soort problemen krijg je dan hè, met mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

abo met nummerbehoud aanvraag via internet is sowieso vragen om ellende, alleen een nieuw nummer lukt nog wel, voor de rest gewoon naar de winkel gaan waar het door echte mensen geregeld wordt ipv een systeem.

Gierige motherfuckers die je in de winkel voorlicht over abonnementen en die dan vervolgens tegen je zeggen: nou bedankt, dan ga ik thuis nog wel even op internet 'kijken'. Ofwel, ik ga met mijn stomme kaaskop wel ff een abo'tje scoren en dan vervolgens overal huilen als het niet goed gaat
Vanwaar trek je deze conclusie? ik heb het gewoon netjes in een winkel gedaan. En van avontura lees ik niet dat ze het thuis heeft afgesloten....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_72215039
Jumparound, weet je wel hoeveel geld die providers verdienen door fouten te maken op de facturen. Wanneer klanten niet bellen dan verdienen ze geld ! Ik hoor op de zaak horrorverhalen van spookrekeningen van tientallen euro's per maand voor niet geleverde diensten, slecht bereik, etc.

Dat niet elke klant even snugger is ok, maar stel dat T-Mobile 5 miljoen klanten heeft en daarvan ongeveer 10.000 structureel teveel laat betalen of een fout in zit, dan verdienen ze geld en het valt niet eens op. En nee het komt niet bij Radar of Consumentenbond omdat dit soort fouten wel weer verholpen worden, maar TOCH is er al geld geïnt !
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_72215080
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:12 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

tja dit soort problemen krijg je dan hè, met mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

abo met nummerbehoud aanvraag via internet is sowieso vragen om ellende, alleen een nieuw nummer lukt nog wel, voor de rest gewoon naar de winkel gaan waar het door echte mensen geregeld wordt ipv een systeem.

Gierige motherfuckers die je in de winkel voorlicht over abonnementen en die dan vervolgens tegen je zeggen: nou bedankt, dan ga ik thuis nog wel even op internet 'kijken'. Ofwel, ik ga met mijn stomme kaaskop wel ff een abo'tje scoren en dan vervolgens overal huilen als het niet goed gaat
R3giboy werkt net als * W00fer in een telefoonwinkel ?
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:05:26 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72221071
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef W00fer het volgende:
Jumparound, weet je wel hoeveel geld die providers verdienen door fouten te maken op de facturen. Wanneer klanten niet bellen dan verdienen ze geld ! Ik hoor op de zaak horrorverhalen van spookrekeningen van tientallen euro's per maand voor niet geleverde diensten, slecht bereik, etc.

Dat niet elke klant even snugger is ok, maar stel dat T-Mobile 5 miljoen klanten heeft en daarvan ongeveer 10.000 structureel teveel laat betalen of een fout in zit, dan verdienen ze geld en het valt niet eens op. En nee het komt niet bij Radar of Consumentenbond omdat dit soort fouten wel weer verholpen worden, maar TOCH is er al geld geïnt !
Dat weet ik... Ik wacht de afschrijving wel af en ga bellen dat ze het verschil terug over maken... dan doen ze er maar een beetje moeite voor
Bij de slager en groetne man vrágen ze tenminste nog of ze je mogen oplichten... de grote bedrijven doen het gewoon
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:54:20 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_72227137
Vandaag is de dag...ik ben nog niet overgezet en het is 12:54. De site van T-mobile zegt dat 't inmiddels gebeurd is...not.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:55:39 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_72227184
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:12 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

tja dit soort problemen krijg je dan hè, met mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

abo met nummerbehoud aanvraag via internet is sowieso vragen om ellende, alleen een nieuw nummer lukt nog wel, voor de rest gewoon naar de winkel gaan waar het door echte mensen geregeld wordt ipv een systeem.

Gierige motherfuckers die je in de winkel voorlicht over abonnementen en die dan vervolgens tegen je zeggen: nou bedankt, dan ga ik thuis nog wel even op internet 'kijken'. Ofwel, ik ga met mijn stomme kaaskop wel ff een abo'tje scoren en dan vervolgens overal huilen als het niet goed gaat
Je bent gierig als je producten via internet afsluit?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:03:10 #58
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72229967
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:55 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je bent gierig als je producten via internet afsluit?
zn probleem is denk dat mensen om advies vragen en het dan alsnog via internet doen... Kan wel redelijk frustrerend werken ja
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_72230049
T-Mobile zat er weer 16 euro naast met hun rekening
Zat eerst ook bij Orange, maar op tijd over gestapt naar een andere provider.
En maar slijmen of ik terug wil komen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_72363253
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:03 schreef Jumparound het volgende:

[..]

zn probleem is denk dat mensen om advies vragen en het dan alsnog via internet doen... Kan wel redelijk frustrerend werken ja
"Ja, ehh, ik ga nog even kijken of`het ergens anders goekoper is..."
Ik snap wel dat je vervolgens denkt: Sterf, schriep!

Maarreh, OT: heb je nu je eigen nummer al weer terug? Zal ik je eens even bellen. Heb nl slecht nieuws voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')