Ja, helemaal mee eensquote:
ik weet dat het een lang verhaal isquote:
1 tip, zoek uit of er onderhoud is in die weekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:45 schreef Rijpie het volgende:
Ik moet in november ook van orange naar t-mobile,![]()
Thanks for the heads up
Stuiteren ze daar rond?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Jumparound het volgende:
Klacht: Ik, als trouwe klant (dutchtone ftw) voel me aardig genaaid door Tmobile. Het totale gebrek aan creativiteit bij de helpdeskmedewerkers is stuitent. Je Technische Dienst is geen onneembaar bastion, die moeten ook communiceren en al gaat dat niet goedschiks...
Zo pest je klanten weg.
Open er een topic overquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Frank-NL het volgende:
TS, vertel me eens waarom ik geinteresseerd zou moeten zijn in jouw tmob misere
oepsquote:
Gaaaaapquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:02 schreef Saaaaab het volgende:
Topics over T-Mobile, Telfort, KPN en UPC enz
Beste Frank-NLquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Frank-NL het volgende:
TS, vertel me eens waarom ik geinteresseerd zou moeten zijn in jouw tmob misere
dat verwachte ik ook, anderhalve week geledenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
Ben van vodafone naar T-Mobile gegaan, nergens last van gehad.
Heb op de dag zelf m'n mobiel ff uit en weer aan gedaan, meteen ontvangst van T-Mobile.
ik denk hetquote:Op maandag 20 juli 2009 12:02 schreef sleutelboss1 het volgende:
Dankzij de T mobile klantenservice werd mijn mobiele internet rekening van 800¤ omgezet naar een abbo van een tientje. Dus jij zuigt gewoon!
Het is wel kut voor je, abbo geld niet betalen of terug vangen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik denk het
"niet geneukt, toch genaaid"
Mijn portering viel in een onderhoudsweek. en ondanks dat de portering al 3 maanden van tevoeren was aangevraagd hebben ze het toch weten te verneuken.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef Mereltje het volgende:
Vervelend ja, mijn telefoon wordt als het goed is 27 juli overgezet, ik krijg er zelfs smsjes van, nog 8 dagen.. hopelijk gaat het bij mij wel goed. Heb jij een tijdelijk nummer gekregen en doet deze het ook niet bij jou? dat heb ik ook..
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef Nerzhul het volgende:
Jou naam alleen al zorgt ervoor dat ik dit niet wil lezen, tmobile is kut, heeft nergens bereik en orange is net zo kut
KPN/HI FTW!
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik heb morgen een nummerportering van vodafone naar t-mobile (het duurde met 3 weken om het bij t-mobile op een goede datum te krijgen, gelukkig wel ruim vantevoren aangevraagd). Dit beloofd al veel goeds.
?quote:Kan ook telefonisch geen klacht indienen, wat wel op de tmobile site staat.
3 maanden van tevoren was neit genoeg bij mijquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik heb morgen een nummerportering van vodafone naar t-mobile (het duurde met 3 weken om het bij t-mobile op een goede datum te krijgen, gelukkig wel ruim vantevoren aangevraagd). Dit beloofd al veel goeds.
mja, helldesk he. ik mocht een brief schrijvenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:23 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
?Dat MOET kunnen. Dat klachtenformulier kunnen ze zelfs aan de andere kant van de lijn samen met je invullen zodat jij dat niet zelf hoeft te doen.
Bij mij is het goed gelukt. Binnen een uur was ik geporteerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
3 maanden van tevoren was neit genoeg bij mij
Zucht. Dit is je karma. Had je maar geen katten moeten kopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef Jumparound het volgende:
Gelukkig zijn ze toch consequent...
reking van 135 euro...
Ja meneer, maar aansluitkosten en web&walk moet u toch betalen
- Niet, kijk maar na in mn contract
Ga ik doen
5 minuten later
Goh, u heeft gelijk
-Dus rekening wordt lager?
Nee, volgende maand brengen we het verschil in rekening.
- Euhm, het is mijn geld.
Tja het kan terug gestort worden ,maar dan moet u zelf even bellen
- Hallo, kunnen jullie nou eens mij voor de verandering op de hoogte houden?
Ja, dat doen we met die factuur.
Ik hoop echt dat je huisgenoot een cracklab gaat beginnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zucht. Dit is je karma. Had je maar geen katten moeten kopen
Heb je eindelijk een goedkoop adresje!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je huisgenoot een cracklab gaat beginnen
Nou zou het godver mooi worden... Ja meneer, we maken fouten!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:50 schreef W00fer het volgende:
Jumparound, of je begrijpt niets van boekhouden, of je zeurt.
Hallo! Verantwoordelijkheid nemen! Niet wachten totdat de klant belt! CONTROLEREN VOORDAT JE FACTUREN ERUIT GOOIT! Moet ik ook op mn werk en als ik een fout maak moet ik het ook herstellen, per direct. het is gewoon luiigheid.quote:Ze schrijven teveel af, dat gebeurt 804533423x per week bij een willekeurige provider (Vodafone,KPN, Telfort you name it). Altijd worden er aansluitkosten verkeerd berekend, nummers niet overgenomen, diensten verkeerd op de factuur gezet en kortingen niet doorbelast.
Dus je punt is?quote:Dat ze het dan verrekenen dat komt omdat de boekingsperiode al berekend is. En dus kan je niet on the fly geld terug krijgen. Technisch gezien kan dat, maar administratief gezien niet. Bovendien is daar de mankracht blijkbaar niet voor en gaat alles automatico. Zo ook het feit dat nummerportering van 3 naar 1 maand kon. Dat kan zelfs in 1 seconde technisch gezien (helpdeskmedewerker met voldoende rechten hoeft dat maar aan te klikken en voila binnen 24 uur mutatie).
Good for you. Dat is service.quote:Ik porteer op mijn werk ook Orange mensen, en die nummerportering houden wij in de gaten, en we bellen zelf als het niet goed gaat.
Het tutje bij The Phone House heeft dus niet jou nummerportering in de gaten gehouden.
Dat heb ik ze ook verteld, maar tadaaaaaa "nee meneer, de afdeling die daar over gaat is niet bereikbaar. Ze reageren ook niet op mails, en de helldeskopzichter is niet aanwezig. Kortom, u ziet maar wanneer u weer kunt bellen.quote:Wat ze moet doen, is je portering zsm in laten gaan, dan zit je nog maar een paar dagen zonder signaal, maar beter dat dan dat je je nummer terug vind in de spooler. Dan ben je hem namelijk kwijt.
Als die andere prutsers komen helpen.....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een goedkoop adresje!
"Ze" kunnen het welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:40 schreef henkdevlieg het volgende:
Mijn overstap van Orange naar T-mobile ging gewoon zonder problemen. Het enige probleem is dat ik mijn saldo niet kan opvragen ivm storingen.
tja dit soort problemen krijg je dan hè, met mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zittenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:48 schreef Aventura het volgende:
En ik zie nu net dat dit gekut me al 9 euro aan telefoonkosten buiten mijn belbundel heeft gekost. Wat een zeikland is dit toch ook.
Die bedrijven lekker fuckuppen en de klant het gelag laten betalen. Godverdegodver....
Vanwaar trek je deze conclusie? ik heb het gewoon netjes in een winkel gedaan. En van avontura lees ik niet dat ze het thuis heeft afgesloten....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:12 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
tja dit soort problemen krijg je dan hè, met mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten![]()
abo met nummerbehoud aanvraag via internet is sowieso vragen om ellende, alleen een nieuw nummer lukt nog wel, voor de rest gewoon naar de winkel gaan waar het door echte mensen geregeld wordt ipv een systeem.
Gierige motherfuckers die je in de winkel voorlicht over abonnementen en die dan vervolgens tegen je zeggen: nou bedankt, dan ga ik thuis nog wel even op internet 'kijken'. Ofwel, ik ga met mijn stomme kaaskop wel ff een abo'tje scoren en dan vervolgens overal huilen als het niet goed gaat
R3giboy werkt net als * W00fer in een telefoonwinkel ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:12 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
tja dit soort problemen krijg je dan hè, met mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten![]()
abo met nummerbehoud aanvraag via internet is sowieso vragen om ellende, alleen een nieuw nummer lukt nog wel, voor de rest gewoon naar de winkel gaan waar het door echte mensen geregeld wordt ipv een systeem.
Gierige motherfuckers die je in de winkel voorlicht over abonnementen en die dan vervolgens tegen je zeggen: nou bedankt, dan ga ik thuis nog wel even op internet 'kijken'. Ofwel, ik ga met mijn stomme kaaskop wel ff een abo'tje scoren en dan vervolgens overal huilen als het niet goed gaat
Dat weet ik... Ik wacht de afschrijving wel af en ga bellen dat ze het verschil terug over maken... dan doen ze er maar een beetje moeite voorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef W00fer het volgende:
Jumparound, weet je wel hoeveel geld die providers verdienen door fouten te maken op de facturen. Wanneer klanten niet bellen dan verdienen ze geld ! Ik hoor op de zaak horrorverhalen van spookrekeningen van tientallen euro's per maand voor niet geleverde diensten, slecht bereik, etc.
Dat niet elke klant even snugger is ok, maar stel dat T-Mobile 5 miljoen klanten heeft en daarvan ongeveer 10.000 structureel teveel laat betalen of een fout in zit, dan verdienen ze geld en het valt niet eens op. En nee het komt niet bij Radar of Consumentenbond omdat dit soort fouten wel weer verholpen worden, maar TOCH is er al geld geïnt !
Je bent gierig als je producten via internet afsluit?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:12 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
zn probleem is denk dat mensen om advies vragen en het dan alsnog via internet doen... Kan wel redelijk frustrerend werken jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je bent gierig als je producten via internet afsluit?![]()
"Ja, ehh, ik ga nog even kijken of`het ergens anders goekoper is..."quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zn probleem is denk dat mensen om advies vragen en het dan alsnog via internet doen... Kan wel redelijk frustrerend werken ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |