SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Nee, inderdaad, op die gele plaatjes staat niet alles op
Inderdaad.. idioten.. Laatst ook in de bus, gewoon de gehele tijd werd er op de stopknop geduwd en niemand die uitstapte. Ik ook zo sneaky naar iedereen kijken wie het nu deedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:15 schreef Hri het volgende:
Erger zijn die kneuzen die op de stop knop drukken & dat er dan niemand uitstapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik niet in welk gat jij woont, maar hier is het toch vrij normaal...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:06 schreef Pien85 het volgende:
Op die gele bordjes staan niet alle haltesdus als je bij een specifieke halte moet zijn heb je geen donder aan dat gele bord (dat er in de bushokjes borden hangen waar wél alle haltes op staan laten we even buiten beschouwing).
Amsterdam een gat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan weet ik niet in welk gat jij woont, maar hier is het toch vrij normaal...
vorige keer had ik dat ook stapt er een andere buschauffeur in die staat te praten met de rijdende buschauffeur maar dan wel leunend tegen zo een stop knopje aan.. en de hele tijd niet door hebben dat hij het is die steeds op het stop knopje drukt met zijn rug.!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:15 schreef Hri het volgende:
Erger zijn die kneuzen die op de stop knop drukken & dat er dan niemand uitstapt
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan weet ik niet in welk gat jij woont, maar hier is het toch vrij normaal...
Misschien dat deze mensen iets groots en zwaars op de weg leggen zodat de bus stopt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:11 schreef Rijpie het volgende:
De buschauffeur laat de bus toch stoppen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:21 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Inderdaad.. idioten.. Laatst ook in de bus, gewoon de gehele tijd werd er op de stopknop geduwd en niemand die uitstapte. Ik ook zo sneaky naar iedereen kijken wie het nu deedKwam er alleen maar niet achter..
Haha dat is mij ook 'n keer overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallon!
Nee, want Finnen zijn stoer en ik niet. Ik roep alleen heel hard op FOK! en schijt in mijn broek als de buschauffeur geen 'hoi' tegen me zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, van Finse afkomst, petje en een bontkraag zeker.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, want Finnen zijn stoer en ik niet. Ik roep alleen heel hard op FOK! en schijt in mijn broek als de buschauffeur geen 'hoi' tegen me zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |