Voordat je commentaar geeft, ga eerst eens paliggate 18 nalezen over dat anniebab zegt dat ze de moeder van Jan Smit persoonlijk kent en dat ze met de hele familie Smit bij mij in therapie wil. Maar jij bent natuurlijk ook familie, dan zal jij de moeder of de vader of Jan Smit zelf zijn.want jij praat ok alles recht wat vreselijke krom is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het lijkt er op dat jij je medicijnen regelmatig vergeet
Vergis je je niet dat je zelf therapie moet krijgen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:56 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Hoe onnozel kan iemand zijn. Jij bent zeker haar grote zus Jenny. Kom ik gauw genoeg achter. Ga nog maar even dioor met berichtgeving. Ik moet zo therapie geven, dus ik ben niet continu on line.
Zeg annelies heb jij wellicht connecties met deze meneer ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:16 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Voordat je commentaar geeft, ga eerst eens paliggate 18 nalezen over dat anniebab zegt dat ze de moeder van Jan Smit persoonlijk kent en dat ze met de hele familie Smit bij mij in therapie wil. Maar jij bent natuurlijk ook familie, dan zal jij de moeder of de vader of Jan Smit zelf zijn.want jij praat ok alles recht wat vreselijke krom is.
Jij bent Gerda Zwarthoed, de moeder van Jan Smit. Alle waarheid die ik hierboven heb verteld wegwuiven door te gaan schelden. Dat hoort bij mensen die er meer vanaf weten en geen uitweg meer weten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Jij spoort niet helemaal he.
Ben jij soms familie van Yolanthe.
Er blijven weinig mensen over die geen familie zijn. Roel_Jewel waar blijuf jij met je heldere kijk op zaken!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef berney het volgende:
[..]
Vergis je je niet dat je zelf therapie moet krijgen?![]()
Eindelijk, de aap is uit de mouw.De moeder van Jan, Gerda, heeft zich kenbaar gemaakt. Zeg dan maar meteen wie je nog meer hebt ingeschakeld op deze site. Dan kunnen we to the point blijven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef shomila het volgende:
Ja ik ben Gerda en wat is daarmee.
Mag ik ook me zegje hier doen?
Nou ja, de lol is er inmiddels sowieso wel bijna af al. Mensen blijven gewoon weg uit Palinggate omdat ze zich aan dat wicht ergeren. En dit is nou al het zoveelste topic dat ze verziekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef karoltje het volgende:
Jezus jullie zitten annelies ook wel te voeden zeg. Als jullie er niet zo op ingaan wordt het vanzelf minder.
En zo sprak de juf.
Zo hehe je weet het je had gelijk, kun je er nu over ophouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:25 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Eindelijk, de aap is uit de mouw.De moeder van Jan, Gerda, heeft zich kenbaar gemaakt. Zeg dan maar meteen wie je nog meer hebt ingeschakeld op deze site. Dan kunnen we to the point blijven.
Ik heb nog nooit zo'n stelletje leeghoofden meegemaakt als jullie hierboven. Of julie zijn allemaal familie, of jullie zijn allemaal olie-, olie- oliedom. De waarheid ontkennen hoort erbij als je familie bent. Deze site gaat ook alleen maar over lege nieuwtjes. Precies zoals de familie ook zou doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, de lol is er inmiddels sowieso wel bijna af al. Mensen blijven gewoon weg uit Palinggate omdat ze zich aan dat wicht ergeren. En dit is nou al het zoveelste topic dat ze verziekt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef berney het volgende:
Als dat zo is dat ze steeds een topic verziekt waar zijn de moderators dan? Waarom is ze nog niet gebanned?
Ik vind het anders wel grappig hoor, al dat gebluf.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, de lol is er inmiddels sowieso wel bijna af al. Mensen blijven gewoon weg uit Palinggate omdat ze zich aan dat wicht ergeren. En dit is nou al het zoveelste topic dat ze verziekt.
dat mag ze hier nu vast niet verklappen, heeft ze natuurlijk exclusief aan Evert S verteldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n stelletje leeghoofden meegemaakt als jullie hierboven. Of julie zijn allemaal familie, of jullie zijn allemaal olie-, olie- oliedom. De waarheid ontkennen hoort erbij als je familie bent. Deze site gaat ook alleen maar over lege nieuwtjes. Precies zoals de familie ook zou doen.
Gerda, alias Shomila, vertel eens het fijne over het geld dat Yoloanthe gestolen heeft en hoe lang Jan al met Liza gaat?
Als ´wij´ toch zo dom zijn en de site je ook niet bevalt, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n stelletje leeghoofden meegemaakt als jullie hierboven. Of julie zijn allemaal familie, of jullie zijn allemaal olie-, olie- oliedom. De waarheid ontkennen hoort erbij als je familie bent. Deze site gaat ook alleen maar over lege nieuwtjes. Precies zoals de familie ook zou doen.
Gerda, alias Shomila, vertel eens het fijne over het geld dat Yoloanthe gestolen heeft en hoe lang Jan al met Liza gaat?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:39 schreef berney het volgende:
Ik snap alleen niet over dat geld gedoe nu pas naar buiten komt en niet direct na de verhuizing. Heel vaag om Yo nu een trap na te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |