ze beoordelen je niet op de muziek die je luistert, maar aan de hand van de kleding die je draagt, da's wat andersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:01 schreef Phones666 het volgende:
Een vriend van mij ging eens een keer krantjes rondbrengen, en hij had zijn Disturbed t-shirt aan, waar een schedel opstond. Opeens werd hij aangehouden door 2 oude vrouwtjes, en die zeiden:
"Als je Satan aanbidt, dan moet je er niet zo openlijk voor uitkomen."
En toen ik eens een keertje de mijn Nightwish t-shirt aanhad waar een guillotine opstond, vond een vrouw dat ik er niet zo voor moest uitkomen dat ik voor de guillotine was :S
Samenvatting: mensen denken dat mensen die rock of iets in die richting luisteren, de duivel aanbidden.
Klacht: mensen moeten je niet beoordelen op welke muziek je luistert.
Maar de kleding verwijsd naar muzieksmaak?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze beoordelen je niet op de muziek die je luistert, maar aan de hand van de kleding die je draagt, da's wat anders
Die hoop heb ik nou telkens bij U2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef Revolutsia het volgende:
Mensen die rock luisteren.. die tijd is nu wel voorbij hoop ik zo
kneus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef Revolutsia het volgende:
Rock wil live foreverquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef Revolutsia het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:05 schreef Revolutsia het volgende:
Dit dus, rock/metal is prima, maar die hele lifestyle eromheen van shirts, lang haar, ongewassen uiterlijk, dat kon misschien nog in de 80s, maar anno 2009quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:17 schreef Desunoto het volgende:
Niks mis metNightwish
of Disturbed hoor maar om er nou shirts van te gaan dragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |