Is al best een poos geleden voorgevallen, maar ik was het helemaal vergeten te posten, alhoewel ik me dit had voorgenomen toentertijd.
Situatie. Vriendin, mijn broer, en ik ging even kijken naar de amstel gold race (op paar minuutjes loopafstand dus waarom niet).
We stonden leuk langs de kant van de weg te kijken en er komt een man van een jaar of 35 naast ons staan. Begint van alles te vragen en zelf uit te leggen over het wielrennen. Nou goed, die man moet misschien z'n ei kwijt dus wij reageren met veel "aha" en "okee" en "oh"'s.
Toen de wielrenners voorbij waren, wilden we even richting snackbar lopen voor een lekkere... snack. Wij vertrekken en die man vertrek ook en loopt met ons mee. Niet een stukje achter ons maar gewoon naast ons.
Dus ik geef subtiel een hint ala "we moeten gaan, we gaan iets eten". zegt ie "oh okee" en loopt weer mee.
Op gegeven moment kwamen we bij een stukje aan waar een grote opeenhoping was van mensen. In de chaos is het ons wonderwel gelukt hem af te schudden. Erna ook nooit meer gezien.
Samenvatting: Man loopt achter ons aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>