Ja maar hij heeft niet genoeg geld meerquote:
Als hij verkocht wordt aangezien amadeo geen geld meer heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is populair, nu krijg je natuurlijk wel een TS hit.
Ow dat valt alles meequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Gijs_ het volgende:
De kans op een TS-hit is volgens hag 'maar' 24,4%
Kan je na gaan wat een wk keep doeet in je senioren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Die keeper boost wel lekker mn jeugdratings, 90 hatstats in de verdediging, met geen enkele speler in de verdediging met meer dan zwak verdedigen
Is die naar jouw maatstaven niet te oud?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je na gaan wat een wk keep doeet in je senioren.
Dit is trouwens een lekkere speler zeg![]()
![]()
Jozef van der Hilst (113078509)
Dat wel maar t ging me dan ook om zn statsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is die naar jouw maatstaven niet te oud?
idd jaquote:
Dat is laag iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd jaAl vind ik dat nog wel mee vallen.
![]()
Zou bij mij ook een van de bestverdienende zijn hoor...mijn totale salaris is slechts 207kquote:
Mijn mobiel deed het eerst prima op hattrick, maar reset tegenwoordig spontaan! Maar misschien iets met cookies?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand hier die wel eens met zijn mobieltje via internet op hattrick inlogt en een idee heeft waarok ik na het invoeren van mijn login en pass en op inloggen druk wordt teruggestuurd naar de inlogpagina van hattrick met lege invoervelden?
heel raar want op mn iPod touch werkt het wel.
Heb het met opera browser mobile geprobeerd. Werkt prima. Zal wel aan de mobile IE liggen dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn mobiel deed het eerst prima op hattrick, maar reset tegenwoordig spontaan! Maar misschien iets met cookies?
Maar 207k..... totaal is het bij mij 96 106 ¤.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou bij mij ook een van de bestverdienende zijn hoor...mijn totale salaris is slechts 207k
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoezo? het is maar twee keer zoveel als mijn huidige salarispost nu.
Ik vind 207k netjes, voor een ploeg die bovenin V meedoetquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar 207k..... totaal is het bij mij 96 106 ¤.
Waarbij mn keep de meest betaalde is met 20k
[..]
is het ook.. ik heb 175k aan loon en draai bovenin de VI mee..quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind 207k netjes, voor een ploeg die bovenin V meedoet
Waarvoor dank Amadeus!quote:15-07-2009 (9/39) Je hebt een speler verkocht en 1 395 000 ¤ ontvangen.
A-team lamerquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
Vergeten m'n friendly op te stellen, gelukkig geen kaarten of blessures gekregen
Ik heb geen idee hoeveel men gemiddeld heeft boven in de V. Ik zat zelf vorig seizoen op 110 a 120k en deed niet mee boven in. Dit seizoen met minder loon gaat dat waarschijnlijk wel lukkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:
Zeker netjes!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit nu gemiddeld op 266 hatstats. Maar wil ik promoveren, moet dat toch richting de 300 gaan. Vooral het middenveld moet dan nog sterker... En aangezien ik niet het geld heb om te investeren in multiskill-spelers (met een laag salaris), zal ik helaas voor spelers met een hoger salaris moeten gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zeker netjes!
Ik deed vorig seizoen bovenin mee met 50k aan salaris, maar liep promotie mis op de laatste speeldag. Zit nu rond de 170k, maar daarmee verwacht ik ook redelijk mee te kunnen komen in de VI. Gemiddeld boven de 200 htstats, dus dat moet goedkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |