Aangepast, ik heb het over deze falende dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb ze ook, alleen die in de OP zijn vrouwenmodellen.
Nou dan koop je ze toch niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
En dan zonder gesp maar ook die voor mannen zijn afschuwelijk.
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou dan koop je ze toch niet?
Opgelost, slotje.
Want er mag niet over geklaagd worden omdat jij die grafdingen draagt? Sorry.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goed zo, niet kopen inderdaad.
Roep jij een modje? Dan kan deze handel op slot.
daar heb je een puntquote:Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind ze ook niet zo mooi nee. Maar terugdenkend aan de Crocs hype ben ik al heel gelukkig met deze dingen.
Nee, dat is een foute conclusie, ik heb nergens beweerd dat ik die dingen draag.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want er mag niet over geklaagd worden omdat jij die grafdingen draagt? Sorry.
Je hebt ze wel, maar draagt ze niet? Logisch.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dat is een foute conclusie, ik heb nergens beweerd dat ik die dingen draag.
Maar gewoon niet kopen/dragen, zeker niet als je zo lelijk vindt.
Klacht gedaan, opgelost.
Dat ik ze heb, wil niet zeggen dat ik ze heb gekocht, wat daardoor niet wil zeggen dat ik ze draag, wat ook niet wil zeggen dat ik ze mooi vind.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt ze wel, maar draagt ze niet? Logisch.
Maar als je ze niet mooi zou vinden zou je niet over deze klacht klagen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ik ze heb, wil niet zeggen dat ik ze heb gekocht, wat daardoor niet wil zeggen dat ik ze draag, wat ook niet wil zeggen dat ik ze mooi vind.
Ik klaag niet over jouw klacht, anders had ik wel een KLB topic geopend.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar als je ze niet mooi zou vinden zou je niet over deze klacht klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |