Wat me vandaag wel niet gebeurde

Ik op de Nickelodeon site een cartoon maken. Ik had van maten gehoord dat dat kk chill was en wilde het een kans 'geven'
Ten eerste moest ik eerst helemaal een account aanmaken, nou vooruit. Je hebt aan het begin de keuze uit avatar of spongebob, maar spongebob is natuurlijk een baas! Toen maar aan het werk om een dope chill spongebob filmpje te maken. Vervolgens zat het weer tegen, je kon niet meer je eigen tekst typen in de tekstballontjes maar kon enkel woorden selecteren, dit omdat het vaak misbruikt werd voor grove seksgrappen zoals deze rotzooi..
Met een beetje creativiteit kon ik toch nog een leuk kunnen maken. Het ging zo: Bob en Patrick staan in de kroeg, meneer Krab praat met Sandy, Bob en Patrick willen Sandy neuken dus ze jagen Krabs weg, dan gaan ze Sandy versieren en haar later neuken. Ik had hem voor de zekerheid opgeslagen en daarna geüpload zodat de rest van de kijkertjes mee kunnen genieten.
Toen ik even later mijn eigen filmpje terug wilde kijken zag ik dit!
![]()
![]()
En mijn opgeslagen filmpje was ook verwijderd

Dit is gaat in tegen de vrijheid van creativiteit!!! Wat een bullshit, kut Nickelodeon!!! Al mijn werk verloren!
Klacht: Nickelodeon.nl wist mijn filmpje