WTF?? wie nu weer? in PM?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef Skaai het volgende:
Ik word gewaarschuwd voor je Snuitetoetje, ben jij echt zo'n womanizer?
hihi jij denkt: he een allergie collegaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef kwaakvaak het volgende:
allergisch voor appels... snif....Ik heb het met je te doen snuitje... echt waar!
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Murmeli het volgende:
ja dat issie skaai... maar hij's wel lief. als je gewoon zegt dat ie moet optiefen doet ie dat wel
Ik mag hopen dat ie zijn hemd nog aanheeftquote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
vindt vrouwen die gleijk hemd van lijf vragen ook wel irritant
heheh,. ja dat ookquote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi jij denkt: he een allergie collega
Bronnen, bronnenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF?? wie nu weer? in PM?doe het dan openlijk... MIETJES!! Allemaal!!!
Nee via chat ofzo natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF?? wie nu weer? in PM?doe het dan openlijk... MIETJES!! Allemaal!!!
self centered.....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh,. ja dat ookMaar appels... hoe kan iemand nu allergisch zijn voor appels??
Eieren, of groene boontjes.. ja... maar appels...
Weet je in ieder geval wel dat ie moeite voor je doet en een beetje romantiek in zijn donder heeft zittenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bronnen, bronnen.
Maar een beetje womanizer is niet altijd verkeerd
Je zou maar allergies voor Eenden zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh,. ja dat ookMaar appels... hoe kan iemand nu allergisch zijn voor appels??
Eieren, of groene boontjes.. ja... maar appels...
serieus?? ik ken niet zo heel veel mensen met een appelallergie eigenlijk. Wel redelijk veel met een noten allergie.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
self centered.....
* Murmeli kent meer mensen die allergisch zijn voor appel dan voor boontjes
Pas als je daadwerkelijk slaagt natuurlijk, anders faal je gewoon jammerlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef Kluts het volgende:
Wanneer ben je een womanizer? Als je het bij iedereen probeert of daadwerkelijk slaagt?
Ik kan de romantiek nog niet ontdekkenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wel dat ie moeite voor je doet en een beetje romantiek in zijn donder heeft zitten
wie weet "{quote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie zijn hemd nog aanheeft.
nee grapje nou goed?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
serieus?? ik ken niet zo heel veel mensen met een appelallergie eigenlijk. Wel redelijk veel met een noten allergie.
Zoals ik dusquote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas als je daadwerkelijk slaagt natuurlijk, anders faal je gewoon jammerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |