quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:21 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 juli 2009 06:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die Sonja zo een misselijkmakende stem hebben
[/quot]
Ik vind haar politieke keuze niet relevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze aan het p*pen is kan ze niet pratenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die Sonja zo een misselijkmakende stem hebben
Of is hij meer ondervoed geraakt door haar dieeten? en wilde hij nu wel een mals stuk vlees te veroberen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Je wil weten wie als eerste roet in het eten heeft gegooid, Sonja of haar man?
Duidelijk is dat het flink begon te sudderen in de snelkookpan.
Hij zal best nog wat overhouden aan die scheiding aangezien hij het zakelijke gedeelte van Sonje Bakker regelt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat gaat die man dun door de broek lopen, hij gaat het gelag betalen.
Dus dan moet Sonja op zoek naar een nieuwe zakenpartner of ze moet op een spoedcursus Boekhouding.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij zal best nog wat overhouden aan die scheiding aangezien hij het zakelijke gedeelte van Sonje Bakker regelt.
Ja maar dan nog niet hij geen genoegen met een schrale regeling lijkt mij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus dan moet Sonja op zoek naar een nieuwe zakenpartner of ze moet op een spoedcursus Boekhouding.
Ik geloof dat hij slim genoeg is om in alles te delen tenslotte gaat het met de kinderen ook zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik verwacht dan ook dat Koen Lenting met het leeuwendeel heen gaat en Sonja Bakker zich dan moet behelpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |