Foto gemaakt tijdens de Reunie opnames. "Voor allerlaatste keer in BB-huis." Mij valt wat op , jullie niet? Laat eens horen? Ik zie het wel en lig kompleet in de deuk.
Laten we wel deze Topic NETJES houden zodat er geen slotje opgaat. Hij is bedoeld om even wat te lachen, dat wordt er toch al zo weinig en om nog even wat leven in te blazen tot aan 3 Februari
Even quotes overgenomen uit Hunter zijn topic:
quote:
op 01-24-2000 om 01:53 PM schreef Ossie het volgende:
Leuke foto, zeg!!
Waar heb je die vandaan?Inderdaad, mij valt ook wat op!!!
quote:
op 01-24-2000 om 01:58 PM schreef Fannetje het volgende:Oliebol, gave foto hee!!! Waar heb je die vandaan. Tja, wat me opvalt:
Waarom staan Ruud en Sabine te zoenen????? en waarom zit Bartje helemaal aan de andere kant????? Roddel roddel roddel!!!Liefs, Fannetje
quote:
op 01-24-2000 om 02:05 PM schreef Gilles Mag Alles het volgende:
Mij valt ook iets op aan die foto. Maar mij vallen wel een paar dingen op aan die foto!!!
quote:
op 01-24-2000 om 02:09 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Ja , hoe hebben ze Mona haar mond dicht gekregen ???
quote:
op 01-24-2000 om 02:21 PM schreef mimi het volgende:
Oliebol, bij de artikel stond dat de reunie op 4 feb. uitgezonden wordt, heb jij dat ook gezien?
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]
Wat kunnen we winnen?
[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 24 Januari 2000).]
gelijk ff off-topic, ik moet eerst 'ns ff kijken wat er met m'n puter aan de hand is.D'r zit steeds iemand op m'n ports te scannen als ik hier aan het posten ben
Ben zo terug (of niet natuurlijk
)
2 alerts in dit korte stukkie!!!
quote:
op 01-24-2000 om 02:25 PM schreef oliebol2000 het volgende: Mij valt wat op , jullie niet? Laat eens horen?
Tara heeft kleren aan!!!!!
Bart, Ruud en Willem houden niet (wtf is het eigenlijk???) iets in hun handen. Hoewel, de enige die echt nix in zijn handen heeft is Willem. lol. Bart heeft als enige een flesje bier... o, nee toch niet. Anouk ook heeft ook een fles... Ruud staat te vozen met Sabine. De afstand tussen Sabine en Bart is wel errug groot!
Wat is het eigenlijk wat jij zo opvallend vind Oliebol?
groetjes, Prole
[Dit bericht is gewijzigd door Prole (Datum 24 Januari 2000).]
Oh ja, aan de houding van Bart, Karin en Maurice te zien, zitten zij nog wel op de voetbal.
quote:
op 01-24-2000 om 03:04 PM schreef Dodo het volgende:
Kan het niet helemaal goed zien, maar volgens mij heeft Sabine d'r hair-extensions er uit geknipt!
Nee toch? Volgens mij heeft ze haar haar in een staart.
quote:
op 01-24-2000 om 02:45 PM schreef Prole het volgende:
Wat is het eigenlijk wat jij zo opvallend vind Oliebol?
Oliebol, ik geef het nu echt op hoor
Ik wacht met spanning op de ontknoping!
Prole
En: de spiegel die weer heel is (ook al genoemd dacht ik)
Maar ook: Anouks haar is statisch geladen en springt omhoog richting Martin. Toch nog een nieuwe BB romance?
En Bart doet blijkbaar niet mee aan de promotie van het nieuwe BB tijdschrift?
Karin laat de achterkant van het boek zien.
Is dat het?
groetjes eli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |